zigranta schreef:Mooie levensles voor je dan, gratis en voor niks van je schoonfamilie!
Yep. "Let it go, let it goooooo"
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Yunaa schreef:Voor scheve gezichten ben ik in zijn geheel niet bang, maar meer het idee dat ze me een zeikerd vinden. Dat gaan ze nooit zeggen, zo zijn ze echt niet! Ze lopen helemaal weg met me en zijn hoteldebotel op mij. Ik en mijn vriend hebben 2,5 jaar een relatie, maar dat doet er verder niet aan toe. Op hem ben ik inderdaad even zuinig als op mijn mobiel; alleen is het voordeel dat je op hem geen krasjes ziet(nee, zonder gekkigheid: onze relatie zal er niet van op het spel staan hoor)
Janine1990 schreef:Fohadie, maar hoe kapot was de telefoon van je vriend? Het gaat hier maar om een paar krasjes...
Grappig trouwens hoeveel mensen maar blijven declareren en klagen over de premies en het eigen risico (heb het hiermee uiteraard niet over de zorgverzekering).

fohadie schreef:happyjoyce schreef:Ik werk bij een verzekeraar, daar worden krassen op het scherm niet vergoed. Dit wordt alleen gezien als ontsiering en belemmert de functionaliteit niet.
Dat is dus per verzekeraar anders. Verder goeie link van die tips! Dat kan ts eerst proberen.

fohadie schreef:Zat een flinke ster in het 'Glas'. Maar een paar krasjes kunnen dus verder 'groeien'tot je niets meer ziet. Werkt eigenlijk net zo als het sterretje in je autoruit. Ik raad ts aan om het niet door de verzekering te laten doen want waarschijnlijk is je eigen risico hoger dan dat dit wordt vergoed. Maar ik weet dus niet of alle verzekeringen deze regel hanteren.
fohadie schreef:Janine1990 schreef:Fohadie, maar hoe kapot was de telefoon van je vriend? Het gaat hier maar om een paar krasjes...
Grappig trouwens hoeveel mensen maar blijven declareren en klagen over de premies en het eigen risico (heb het hiermee uiteraard niet over de zorgverzekering).
Zat een flinke ster in het 'Glas'. Maar een paar krasjes kunnen dus verder 'groeien'tot je niets meer ziet. Werkt eigenlijk net zo als het sterretje in je autoruit. Ik raad ts aan om het niet door de verzekering te laten doen want waarschijnlijk is je eigen risico hoger dan dat dit wordt vergoed. Maar ik weet dus niet of alle verzekeringen deze regel hanteren.
vuurneon schreef:Krassen zijn oppervlakkig inderdaad en kunnen niet 'groeien', ook niet op een autoruit. Al zal de autoruitmaker dat niet snel zeggen omdat het veel leuker is voor hun als je gelijk met een krasje naar hun toe komt uiteraard