Mijn hele dag op slag verpest! ...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Mijn hele dag op slag verpest! ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 23:57

ik heb ook een adblock :D ideaal! irriteer mezelf altijd mateloos als ik op iemand computer zit en die heeft geen adblock :')

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 23:58

Ohh... geweldige tip. Addblock geinstalleerd..... en inderdaad!! Kan ongestoord youtube filmpjes bekijken ( ook via Chrome)

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 00:00

AdBlock is geniaal! Heb hem wel uitgezet voor Bokt, die reclames storen mij niet en ik gun bokt de inkomsten :D Kun je heel simpel bij het icoontje doen!

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 00:49

Heb hem idd ook uitgezet voor bokt. Heb hier eigenlijk geen last van de reclames, zijn niet al te storend aanwezig. Vind het voornamelijk heel vervelend als ik een reclamefilmpje moet bekijken voordat ik kan zien wat ik wíl zien.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 15:14

Download dan vooral geen RTLXL, de reclames spelen probleemloos af en verder buffert 'ie alleen maar. :+

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 20:42

Ik ben een erg groot voorstander van een youtube abonnement. Ik wil best wat euro's betalen per maand om daar gewoon ongestoord video's te kunnen kijken. Overigens zijn andere sites met video af en toe nog erger. Wil je een filmpje van 20 seconde kijken, zit er 30 seconde aan reclame voor :?

Maar ja, in the end zijn er maar weinig mensen die bereid zijn om echt te betalen voor informatie op internet dus zijn advertenties eigenlijk de enige realistische manier om geld te verdienen of uberhaupt uit de kosten te komen als je een site in de lucht wil houden.

Iig veel dank aan de mensen die een uitzondering voor Bokt.nl hebben ingesteld!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 21:11

Mars schreef:
Jup, ik gebruik ook Adblock en werkt als een trein :j

Het blokkeert ook reclames op bokt en daar is Bart dan weer niet zo blij mee. Maar je kunt hem ook uit zetten op bepaalde sites.

Ik denk dat Bart zich daarover niet zo'n zorgen hoeft te maken. Die reclames kunnen ook zo irritant zijn dat je een bepaalde site niet meer wil bezoeken. En als je ze met een addblocker weg kunt halen blijf je waarschijnljk toch de site bezoeken. En ik denk toch dat je het liefst zoveel mogelijk bezoekers wilt houden.
Ik kan me nog een bepaalde nieuws site herinneren waarbij de reclames zo erg werden dat ik er nooit meer op gekeken heb.

Bernoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 21:12

Arc_En_Ciel schreef:
Bernoe schreef:
Nou als je hele dag daar al door verpest is..... jij zal dan veel verpeste dagen hebben :')

Daarom staat er ook bij 'er is wel wat meer nodig om mijn dag te verpesten'.

Moet je niet al te serieus opvatten haha! Las je topictitel en dacht, nou daar is echt wat aan de hand.... Viel mee gelukkig :D

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 21:16

Daarom heb ik mijn YouTube kanaal ook niet commercieel ingesteld omdat ik mezelf ook erger aan de reclame's wil ik het andere niet aandoen ;)