Wij kunnen ivm ons werk alleen in de weekenden klussen, daardoor gaat het niet heel snel - nog los van het feit dat over werkelijk alles moet worden nagedacht omdat we het helemaal kaal hebben gehad en we water, CV en stroom ook allemaal opnieuw aanleggen -. Het is daarom niet zo erg dat we niet al het benodigde materiaal in 1x kunnen kopen. We kunnen het toch niet allemaal in 1x kwijt, daarvoor hebben we tenslotte ook gewoon weer tijd nodig. Het loopt nu mooi gelijk op

. Die 6 pits kosten wel rond de 1200 als ik een beetje op internet rondkijk en dan heb ik het niet over een dure. Of ik kijk niet op de goede sites
? Tips zijn uiteraard welkom. De CV is van 2008 dus nog niet heel erg oud, maar sinds die tijd is er gok ik nog geen onderhoud aan gedaan. Als ik de websites aflees is het installeren en aankopen van een nieuwe cv 1600,- dus dan heb ik denk ik met het duurste rekening gehouden?
Het zal geen hoge kwaliteit vloer zijn, maar degene die ik wel heel mooi vind is 8,- m2 bij ikea. De vloer leggen we dan zelf.
)

maar daar moet ik nog 2 muurtjes voor maken waar de balken op komen te liggen.