Gezocht: Niet lekkende thermosmok

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 18:52

Ik heb ook die van de action. Er blijft na drinken eigenlijk amper wat in die dop zitten qua vocht. Als ik die erop draai heb ik iig nooit problemen dat er wat lekt. Je kan 'm sowieso goed dichtdraaien vind ik.
Wel ben ik een kneus wat inschenken betreft en daar heb ik wel zakdoekjes bij nodig. Maar dat heb ik waarschijnlijk met alle andere thermosflessen ook. Ik zie trouwens heel vaak mensen in de collegezaal gewapend met een thermosfles + zakdoekjes :') Beter dan wat geknoei als dat ie lekt in je tas. Hij houdt thee/koffie ook lang warm. Heb een keer rond half 8 in de ochtend gevuld en rond half 6 in de avond had ik nog ok te drinken thee. Niet meer heet, maar ook zeker nog niet koud.

lor1_1984

Re: Gezocht: Niet lekkende thermosmok

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 18:59

Hier idd weleens dat ik hem 's avonds rond 22u vulde en de volgende ochtend rond 11u thee eruit haalde die goed te drinken was, warm iig. :)
Als deze het begeeft komt er zeker weer een nieuwe, wellicht al eerder. :j

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 19:14

Karlijnxxx schreef:
Dan heb je hem niet vergrendeld. Je klikt m eerst omhoog voordat je de knop in kan drukken

Zie mijn eerdere post, ik heb de oranje. Staat overal erg groot autoseal op, maar ik kan niks omhoog klikken volgensmij? :o?

mamajolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 17:10

Ik zeg de Contigo Westloop met autoseal (die oranje van de vorige pagina, maar ik heb een groene, zie http://www.mycontigo.com/nl/west-loop ). De nieuwe variant kun je vastzetten, zodat je de drukknop niet meer in kunt drukken, perfect voor in je tas!
Blijft ook superlang heet! Heb 'm nu ruim een jaar en gebruik 'm dagelijks.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 12:27

Oh wat een fijn topic! Ik heb een nieuwe baan en zit daarvoor veel langs de weg. Dan is een goede bak met thee wel net zo ideaal, maar het moet wel handig drinken, lang warm blijven én niet lekken. Ik heb de Contingo vanaf Amazon besteld, 25 euro en klaar :D
Ik heb deze: http://www.amazon.com/dp/B00KR9OQE0/ref ... UTF8&psc=1

Lauraennala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-16 13:09

Grappig dat dit topic na een jaar weer boven komt drijven :D
Uiteindelijk heb ik er toen geen een aangeschaft omdat de uni koffie/thee apparaten neer heeft gezet.

Inmiddels ben ik er ook achter dat het apparaat het vaker niet doet dan wel... waarbij de thee ook nog eens niet te drinken is :+

Dus die contingo gaat er alsnog komen :')

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 13:43

Ik heb inmiddels mijn tweede contigo. Die easy-clean lid is wel een enorme verbetering zeg!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 14:40

Ik kom nog een keer binnen vallen hier...

Ik heb een contigo westloop met autoseal. Erg fijne fles maar ik gebruik hem eigenlijk niet meer omdat ik de dop niet goed schoon krijg.
Ik heb (nog) geen vaatwasmachine dus daar kan ik hem niet in zuiver krijgen.
Het clean lid lipje van de binnenkant is verkleurd door thee bij mij, en de geur van thee blijft ook altijd in de dop hangen.
Is niet echt smakelijk bij de eerste slokken.
Ik spoelde hem wel altijd uit als ik thuis kwam en heb hem al een aantal keer in een bak met dreft en heet water laten weken maar hij blijft die thee geur houden.

Iemand een idee hoe ik dat ding goed schoon kan krijgen?

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 14:51

Bij iemand met een afwasmachine afwasmiddel voor de machine halen, bak met heet water en afwasmiddel voor de machine vullen en hem daar in leggen. Werkt vele malen beter dan afwasmiddel voor de hand was.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 18:00

Die is slim! Gewoon zo een tabletje in een bak water mikken.
Nog niet aan gedacht

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 20:38

Die van de Blokker, zilver met zwarte deksel en rode drukknop, voor 11 Euro.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 20:43

Thumbler van Starbucks! :D

Lekt niet en de inhoud blijft úúúúúren warm! (8.00 uur gevuld, 12 uur nog warm) wel uitkijken, je brandt je b*k als je te snel gaat drinken...

Overigens heb ik hem al een keer op de stenen laten vallen, en hij was nog helemaal heel! Dus ook dummieproof :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 22:44

Ik heb ze ook van Starbucks :j steek ik zo in mn tas bij mn macbook ook. Hele ochtend warme koffie :D voor thee zou ik wel een contigo willen :j

Lauraennala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-17 07:57

Dit topic is meer dan twee jaar oud haha :D

Ik heb inmiddels een fijne, alleen is mn thee nu vaak nog zo warm dat ik mn mond eraan brand :+