nu word meteen je kenteken ingetrokken + boete + scooter moet teruggevoerd en opnieuw gekeurd worden Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
nu word meteen je kenteken ingetrokken + boete + scooter moet teruggevoerd en opnieuw gekeurd worden

Flowery schreef:Mijne komt zo bij de winkel vandaanDus mag aannemen dat ze dan niet mijn kenteken intrekken als ik er niks aan gedaan heb ..
Vespa's werden in het begin inderdaad verkocht met een te hoge snelheid, hebben ze de snelheid naar 35 km aangepast op rollerbank zodat ook de vespa's teruggevoerd moesten worden en nu sinds juli dus dat alle scooters maar 30 mogen rijden op de rollerbank. óók die al hard reden bij aanschaf. Zullen ook vast meer modellen zijn die harder als 30 rijden. Tjah, ze hebben de regels weer eens aangepast (Waar ik ook niet blij mee ben
mijn snor gaat 44) en moeten wij ons ook weer aanpassen lifaya schreef:Flowery schreef:Mijne komt zo bij de winkel vandaanDus mag aannemen dat ze dan niet mijn kenteken intrekken als ik er niks aan gedaan heb ..
Jij weet dat je snorscooter te hard gaatVespa's werden in het begin inderdaad verkocht met een te hoge snelheid, hebben ze de snelheid naar 35 km aangepast op rollerbank zodat ook de vespa's teruggevoerd moesten worden en nu sinds juli dus dat alle scooters maar 30 mogen rijden op de rollerbank. óók die al hard reden bij aanschaf.
lifaya schreef:Word er bij jullie niet hard opgetreden tegen snorbrommers die te hard gaan? Hier zijn ze echt vreselijk vaak aan het controleren, veel rollerbanken. Word er gek van! Moest rond april dit jaar erop, boete gehad van 60 euro, niet lang daarna zijn de regels aangescherpt en mogen snorbrommers maar 30 op de rollerbank gaan. Gaan ze harder dan word het kenteken ingetrokken...

Binnenkort maar een nieuw windscherm halen.

Een keer flink mee onderuit gegaan op het asfalt dankzij overstekende konijntjes. Was al lang blij dat hij nog reed. 
lifaya schreef:Word er bij jullie niet hard opgetreden tegen snorbrommers die te hard gaan? Hier zijn ze echt vreselijk vaak aan het controleren, veel rollerbanken. Word er gek van! Moest rond april dit jaar erop, boete gehad van 60 euro, niet lang daarna zijn de regels aangescherpt en mogen snorbrommers maar 30 op de rollerbank gaan. Gaan ze harder dan word het kenteken ingetrokken...

fionaf09 schreef:Wauw een Yamaha TZR 50, ontzettend jaloers![]()
Ik heb zelf een peugeot vivacity sportline, geen geweldig ding maar hij brengt me in ieder geval waar ik moet zijn!
Zelf wil ik als ik 21 ben voor mijn motor rijbewijs gaan, maar als ik de kans krijg om voor tijd nog een schakelbrommer te kopen doe ik dat zeker. Dan het liefst ook een yamaha TZR 50
Ik heb een Vespa snor die 45 loopt en zat met mn vriendin dr op. Tallie1979 schreef:Oei, dat was denk ik niet zo slim! Hij heeft je kenteken en je bent gevlucht.
Ik ben benieuwd of dat gevolgen gaat hebben..