Overigens heb je bij satellietinternet het meeste aan een provider waarbij je voor elke "relocation" moet betalen. Dat zijn aanbieders met wat kleinere satelliet dekkingsgebieden waardoor ze meer capaciteit hebben per gebruiker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eva1969 schreef:Internet via de satelliet? Hmmmz als het werkt ben ik ook wel geinteresseerd. Zitten hier ook in het buiten gebied en de snelheid is hier ook drama (had ik maar 1MB). Vraag me wel af of dat dan ook werkt bij slecht weer want toen wij nog televisie via de schotel hadden miste ik vaak het einde van de film doordat het ging regenen en de ontvangst weg was. Ik volg je topic even.
LadyMadonna schreef:Het leuke is ook safina, als je dan zegt, stel 4g beschikbaar (dat hebben we hier gewoon), dan kan het niet....
safina schreef:LadyMadonna schreef:Het leuke is ook safina, als je dan zegt, stel 4g beschikbaar (dat hebben we hier gewoon), dan kan het niet....
Bedoel je dat ze je niet aansluiten? Of kan je met de PC niet op 4g?
Want om mijn tablets en telefoons te vervangen met 4g-spul en ook nog voor alles een abonnement afsluiten....dat trek ik niet!
Wilawander schreef:eva1969 schreef:Internet via de satelliet? Hmmmz als het werkt ben ik ook wel geinteresseerd. Zitten hier ook in het buiten gebied en de snelheid is hier ook drama (had ik maar 1MB). Vraag me wel af of dat dan ook werkt bij slecht weer want toen wij nog televisie via de schotel hadden miste ik vaak het einde van de film doordat het ging regenen en de ontvangst weg was. Ik volg je topic even.
Hier hetzelfde. Vaak werkt de schotel niet goed bij slecht weer of slecht weer op komst en onweer is helemaal een ramp. Hoort beetje bij in het buiten gebied wonen geloof ik
Wendy schreef:]
Je kunt ook een modem kopen waar je een 4g sim kaart in doet. Dan kunnen al je apparaten in huis via het netwerk internet verbinding maken (beetje vergelijkbaar met hoe het werkt met een kabel- of adsl modem).
Door dit topic ben ik op deze mogelijkheid gewezen, en sinds vandaag functioneert het ook bij ons in huis
Wendy schreef:Je kunt ook een modem kopen waar je een 4g sim kaart in doet. Dan kunnen al je apparaten in huis via het netwerk internet verbinding maken (beetje vergelijkbaar met hoe het werkt met een kabel- of adsl modem).
Door dit topic ben ik op deze mogelijkheid gewezen, en sinds vandaag functioneert het ook bij ons in huis