Nog maar een paar uur!! Welke Iphone, 6 of 6+? Wie ook?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:21

Cassidy schreef:
MarlindeRooz schreef:
Scheelt dat ik niet de optie heb om een eigen paard te kopen, vooral qua tijd niet. Iets met een HBO-studie, 2 verzorgpony's en een leasepony waarmee ik mijn zusje begeleid.
En die kan ik niet missen! :D

Ach, been there, done that. Life is all about time....ooit komt je tijd wel voor een eigen paard. Ik heb er ook 20 jaar op moeten wachten, lang voor moeten sparen en het nodige voor moeten laten. En dan heb ik het niet alleen over geld.

Misschien wil ik wel geen eigen paard momenteel? :')

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:23

MarlindeRooz schreef:
Misschien wil ik wel geen eigen paard momenteel? :')

En ook dat is een keuze.

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-14 20:23

Ok ik denk dat jullie punt wel duidelijk is :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:24

SindyKaya
Weet ik maar ben een echte vrek.
Behalve thuis hoor, een dikke Dell met een berg extra's.

Anoniem

Re: Nog maar een paar uur!! Welke Iphone, 6 of 6+? Wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:28

Zullen we de hele 'ik stop mijn geld in mijn paard' 'ik vind jou het een stomme hype' gedoe even achterwege laten? De een koopt iedere week een paar schoenen, de ander vind dat geen prioriteit en koopt iedere maand een nieuw dekje. Ieder zijn ding, maar daar ging dit topic toch helemaal niet over. Gossiemijne zeg.

Begrijp me niet verkeerd, ik was eerst ook helemaal anti-apple maar heb nu sinds maart een iPhone (van de zaak :D ) en ik snap echt wel waarom mensen op zo'n telefoon over gaan; ideaal om alles bij elkaar te houden qua agenda's, e-mails en orders en veel makkelijker om je agenda te synchroniseren met iemand.

Voor mij hoeft de iPhone 6 nog niet zo nodig, maar ben wel heel blij met m'n iPhone 5s met m'n touch :')

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:32

chelle_dora schreef:
Zullen we de hele 'ik stop mijn geld in mijn paard' 'ik vind jou het een stomme hype' gedoe even achterwege laten? De een koopt iedere week een paar schoenen, de ander vind dat geen prioriteit en koopt iedere maand een nieuw dekje. Ieder zijn ding, maar daar ging dit topic toch helemaal niet over. Gossiemijne zeg.

Begrijp me niet verkeerd, ik was eerst ook helemaal anti-apple maar heb nu sinds maart een iPhone (van de zaak :D ) en ik snap echt wel waarom mensen op zo'n telefoon over gaan; ideaal om alles bij elkaar te houden qua agenda's, e-mails en orders en veel makkelijker om je agenda te synchroniseren met iemand.

Voor mij hoeft de iPhone 6 nog niet zo nodig, maar ben wel heel blij met m'n iPhone 5s met m'n touch :')

Bij ons komen zowat alle vertegenwoordigers en leveranciers met een Ipad en Iphone. :')

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-14 20:32

Ik was eerst ook helemaal geen apple fan hoor, maar sinds mijn Iphone 5 ben ik helemaal om. Heb mijn zuur gespaarde centjes toen ook aan een macbook besteed. Geen seconde spijt :D

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:33

Ik kan ook niet wachten tot ik genoeg geld heb voor de 6! Ik zou voor de 6 gaan en niet de plus, die word me echt even te groot :+ vind dat altijd een beetje knullig staan, zo'n halve tablet naast je oor :')

En dat van once you go mac you never go back, so true :') ookal is de prijs veel te hoog, de besturing van de telefoons/tablets vind ik zo fijn en overzichtelijk dat ik echt niets anders wil :j noem het zonde van je geld, maar zolang mensen maar heppie zijn toch?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:36

KimD schreef:
Bij ons komen zowat alle vertegenwoordigers en leveranciers met een Ipad en Iphone. :')

Als je het voor je werk nodig hebt, zul je uiteindelijk mee moeten. Heb je hem niet voor jezelf nodig, kun je jezelf afzetten tegen de massa en zelf je beslissingen nemen, doe ik mee, of doe ik niet mee?

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:36

MarlindeRooz schreef:
Cayenne schreef:
Ik snap nooit dat mensen de meute moeten volgen met het nieuwste van het nieuwste.
Ik wil altijd juist een telefoon die niet zoveel mensen hebben, maar die uiteraard wel van goede kwaliteit is. Op dit moment heb ik al ruim drie jaar een Sony Ericsson Xperia Arc en die gaat nog wel een jaartje mee. Scheelt bakken met geld en het is tenminste wat aparts als die dertien in dozijn iPhones waar iedereen mee loopt :o

Once you go mac you never go back.
*getypt vanaf een macbooi air, die een rib uit mijn lijf was met mijn loon van 4.84 per uur* :')

Echt niet :') Ik heb een iPhone gehad en echt NOOOOIT meer. Wat typte dat ding ellendig zeg en hij was traag en je kon er gewoon te weinig mee. Plus dat de camera prut was. Nu een Sony en dat ding is goud waard. Nog veel beter ook dan de iPhone 6.. veel betere processors.

M'n Macbook gaat wel nooit meer weg :o :=

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:38

Cassidy schreef:
KimD schreef:

Als je het voor je werk nodig hebt, zul je uiteindelijk mee moeten. Heb je hem niet voor jezelf nodig, kun je jezelf afzetten tegen de massa en zelf je beslissingen nemen, doe ik mee, of doe ik niet mee?

Wat doe jij nog in dit topic? Je verpest toch wel redelijk de goeie en feestelijke stemming hier. -O-
Is vast geen straf om zo'n hebbedingetje tot je beschikking te krijgen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:38

En het is ook handig voor digibeten! *\o/* *\o/*
Mijn mams kon haar samsung smartphone niet bedienen, opnemen was al een hele opgave.

En met haar iphone kan ze facebooken en er foto's mee op facebook zetten! Ze is gewoon bereikbaar! :o?

En mijn moeder is er een van " IK TREK NU DE STEKKER UIT JE LAPTOP" " WAAROM GAAT HIJ NIET UIT"

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:40

Ik zou voor de gewone 6 gaan, die andere is wel erg groot. Dat lijkt me dan weer onhandig om in je zak etc te stoppen.

Ik heb pas de 5c gekocht, ben er zo gelukkig mee <3. Daarvoor de 4 gehad, maar na 3,5 jaar was die wel echt op. Zuslief heeft wel de 6 besteld (via haar provider), dus die zal begin volgende maand wel komen.

Laat weten wat je gekozen hebt, altijd leuk om zoiets uit te zoeken :D

* en mijn macbook gaat ook alleen weg als hij vervangen wordt door een andere mac :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:41

Ach, zulke 'tegenliggers' heb je altijd. Zal nooit veranderen, net als de 'Mac OS vs Windhoos' , 'Canon vs Nikon' .. Altijd wel iemand die wat te miepen zal hebben en houden natuurlijk... :+

Ik vind overigens nog los van het zakelijke gebeuren m'n iPhone een stuk fijner dan m'n Samsung ooit is geweest :+ Alleen af en toe wat ruzie met Siri, als je het uit zet dan staat het ineens weer aan :+ Maar goed, dat had ik op m'n samsung met iedere app dus k mag niet klagen :')

Cassidy

KimD schreef:
Wat doe jij nog in dit topic? Je verpest toch wel redelijk de goeie en feestelijke stemming hier. -O-

Is het de bedoeling om alleen maar positief te zijn en mee te hollen met de commercie die iedere keer met een nieuwe telefoon probeert de zuurverdiende centen van de kopers uit de zak te toveren? Excuses dat ik probeer een beetje een kritische noot in dit topic te brengen. Ik probeer mensen tot denken te zetten, om na te denken bij iedere uitgave die je doet: heb ik dit ECHT nodig. Hoeveel mensen hebben hiervoor moeten lijden? Wat doen we met de aarde? Hoe lang kan dit nog doorgaan?

Verdiep je eens in de leefomstandigheden van de kinderen die de mijnen inmoeten in Kongo om een heel speciaal mineraal op de graven die nodig is voor het maken van een telefoon. Besef wat we doen met deze aarde. Probeer je hersens in te schakelen. Of is dat teveel gevraagd?

_bokworst

MarlindeRooz schreef:
En mijn moeder is er een van " IK TREK NU DE STEKKER UIT JE LAPTOP" " WAAROM GAAT HIJ NIET UIT"

_O- _O- _O-
Hier moest ik toch wel even om lachen :')

Maar ik vind het inderdaad een beetje banketstaaf, ts, en velen met haar zijn blij dat de 6 uit is, en dan een beetje komen vertellen dat je het zelf allemaal verschrikkelijk vind? Beetje offtopic toch? Ts vroeg alleen of ze een 6 of een 6+ moest nemen :+

Edit:laatste zin toegevoegd
Laatst bijgewerkt door _bokworst op 18-09-14 20:42, in het totaal 1 keer bewerkt

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:42

MarlindeRooz schreef:
En het is ook handig voor digibeten! *\o/* *\o/*
Mijn mams kon haar samsung smartphone niet bedienen, opnemen was al een hele opgave.

En met haar iphone kan ze facebooken en er foto's mee op facebook zetten! Ze is gewoon bereikbaar! :o?

Ik heb ook héél erg aan de Macbook moeten wennen, maar dat ding typt goddelijk! Maar de rest is prut, ik mis het office pakket dat makkelijk te vinden was, niet met omwegen. :+ Het is dat ik alleen maar hoef te bokken en mailen en andere dingen op Chrome. :Y)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:43

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:44

Cassidy schreef:
KimD schreef:

Is het de bedoeling om alleen maar positief te zijn en mee te hollen met de commercie die iedere keer met een nieuwe telefoon probeert de zuurverdiende centen van de kopers uit de zak te toveren? Excuses dat ik probeer een beetje een kritische noot in dit topic te brengen. Ik probeer mensen tot denken te zetten, om na te denken bij iedere uitgave die je doet: heb ik dit ECHT nodig. Hoeveel mensen hebben hiervoor moeten lijden? Wat doen we met de aarde? Hoe lang kan dit nog doorgaan?

Verdiep je eens in de leefomstandigheden van de kinderen die de mijnen inmoeten in Kongo om een heel speciaal mineraal op de graven die nodig is voor het maken van een telefoon. Besef wat we doen met deze aarde. Probeer je hersens in te schakelen. Of is dat teveel gevraagd?

dat doen ze ongetwijfeld ook voor je laptop of je computer. Hup, eruit met dat ding.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:44

Dat afzetten tegen de massa vind ik pas belachelijk. Als je iets leuk vind, dan vind je het leuk. Wat boeit het of de massa het ook dan helemaal leuk vind.

Niet dat ik de iPhone heb, ik heb zelf een HTC One X (dus twee jaar oud) en straks wil ik de HTC One M8 :D Ook het nieuwste van het nieuwste. Net zoals de One X toen. Vind ik leuk, om zoiets te hebben.

Maar met een iPhone heb ik niets. Vind het belachelijk duur voor een telefoon en zo mooi vind ik ze niet.

Macbooks daarentegen, daar ben ik toch wel wat fan van geworden stiekem en ik zou er ook wel één willen hebben. Vriend van mij heeft een Macbook en die gebruik ik weleens. Echt superfijne laptops. Werkt echt heerlijk.. Maar het prijskaartje eraan vind ik dan toch echt weer te hoog. Ik betaal liever niet voor het naamplaatje. Genoeg windows computers die dezelfde specs hebben voor een betere prijs.. En dan wint mijn verstand het van het gevoel dat ik heel graag een Macbook wil.. Maar als ik rijk was geweest.. Ja hoor, dan kwam er een Macbook en ook een mooie iPad. Ik heb nu een Samsung tablet. Ook prettig hoor, maar evenaart niet aan de iPad.

Maar goed, hier gaat het topic eigenlijk niet om haha..

Mocht ik wel voor een iPhone gaan, zou ik voor de 6+ gaan.. Maar ik ben ook dol op de grotere telefoons.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:45

Cassidy schreef:
Cayenne schreef:
Ik snap nooit dat mensen de meute moeten volgen met het nieuwste van het nieuwste.
Ik wil altijd juist een telefoon die niet zoveel mensen hebben, maar die uiteraard wel van goede kwaliteit is. Op dit moment heb ik al ruim drie jaar een Sony Ericsson Xperia Arc en die gaat nog wel een jaartje mee. Scheelt bakken met geld en het is tenminste wat aparts als die dertien in dozijn iPhones waar iedereen mee loopt :o

_/-\o_

Halleluja to that! Gelukkig iemand die dezelfde mening heeft. :D

Het is zeker niet voor iedereen 'de meute volgen'. Heel veel mensen zijn zakelijk afhankelijk van hun telefoon of pc, en als je voor betrouwbaarheid en kwaliteit en gebruiksgemak wil gaan dan ga je voor Apple :)
Ik zou als grafisch ontwerper echt niet zonder mijn iMac kunnen. En zodra mijn iPhone te oud en te langzaam is komt er een nieuwe. Alles is op elkaar aangesloten; de iMac van mij, die van vriendlief, de iPhone, de iPad.. Agenda's en herinneringen hebben we gedeeld, en binnenkort komen ook de foto's enzo dus op elk apparaat binnen :) Niet alleen een leuke gadget, maar het helpt mij ook om zakelijk gezien alles sneller en makkelijker geregeld te krijgen.

En dat paard, dat heb ik ook :Y) Kwestie van een goedkope stalling zoeken :D
Met een goede telefoon kun je zelfs geld verdienen.. tijd is geld, toch? :Y)

Douraque

Ik ga in oktober in Amerika de iphone 6 halen, mijn moeder ook aangezien het ontzettend veel geld scheelt. Moet alleen even kijken of ze een unlocked versie hebben, de t-mobile versie zou unlocked moeten zijn echter hoor ik dat van het weekend van kenissen.

Cassidy

Voor degenen die wel geinteresseerd zijn in het winnen van Coltan, een van de essentiele mineralen in mobiele telefoontjes, en het leed wat daarmee gepaard gaat:

https://www.youtube.com/watch?v=in0A8SFL3XM

En vraag je dan af, moet ik echt met iedere hype mee?

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:46

Cassidy schreef:
KimD schreef:

Ah, verdorie zat ik er met mijn jaren 70, waar die nokia uit stampt toch nog naast. Je ben een Hippie! *\%/* *\%/* Scheer je ook nooit? Of vinden we je terug in een programma zoals 'Extreme Cheapskates'? Weten we wel gelijk waarom jij een reputatie hebt op bokt. >;)

Maar nee ik ga er nu niet meer over nadenken, ik ben heel blij met mijn samsung en verlang nu al naar de volgende. :~ De verzekering heeft zelfs €190,- uitgekeerd om hem te repareren, moet je hun ook mailen nu met hersens enzo? En hé, ik heb drie paarden, een huis, een heel leven en toch dure speeltjes. *\o/*

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:47

Mijn vader heeft van zijn werk een ipad en een iphone, door zijn functie krijgt hij vaak het nieuwste van het nieuwste (iphone 5s en de ipad 3??) Hem boeit hem niet zo veel maar hij was nooit tevreden met een telefoon tot de iphone!!!