Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
LiiNd_Y schreef:Arc_En_Ciel schreef:Hoeveel betalen jullie gemiddeld per maand?
100 mb wordt hem dus niet.. Sms en belminuten heb ik eigenlijk niet eens nodig, het gaat me meer om het internet, de telefoon en vooral de prijs
Iemand een idee?
welke provider heb je? of bij welke provider wil je? en wat is je budget?
maar hoger dan 40 euro per maand gaat niet lukken helaas.
Waarom trouwens persee Iphone 5s? Moet er zelf niet aan denken om een iphone te hebben
Batlow schreef:Geryon schreef:Ik heb deze maand al bijna 12GB gebruikt. Máár, maar 177mb aan abbo, rest wifi![]()
Is een sim only niet veel fijner voor jou?
Als ze sim-only neemt, heeft ze geen telefoon

LiiNd_Y schreef:40 euro vind ik niet laagWaarom trouwens persee Iphone 5s? Moet er zelf niet aan denken om een iphone te hebben
en ik vind 40 euro ook veel geld, maar voor minder kun je eigenlijk amper een abonnement + iphone 5s krijgen, met internet
Arc_En_Ciel schreef:Het is eigenlijk vooral voor op school.. Ik zit soms van 8'30 tot 16'00 op school, en thuis what's app ik echt heel veel. Op school is geen wifi helaas..
Wat is volgens jullie het best? Het gaat namelijk vooral om de iphone 5s, en het moet niet te duur worden..
50/60 euro in de maand gaat hem sws niet worden helaas.

Ik kan er ook voor kiezen om de iphone 5s los te kopen, en aan mijn moeder te vragen of ze een gewoon abonnement voor me wil afsluiten met heel weinig bel- en sms-tegoed, en wat meer internet.
Ik dacht er slim vanaf te komen op deze manier, door een afspraak te maken met mijn moeder om dit abonnement af te sluiten. Zij stelde namelijk voor om dat dan voor mij te betalen, zodat ik de 610 euro nog gewoon heb.. Froukje1993 schreef:WhatsApp vreet heel veel mb, helemaal als je een aantal foto's stuurt/ontvangt. Dan is 100 mb wel wat weinig, en ik denk dat je er dan ook erg snel door heen bent.
LiiNd_Y schreef:pff als student zijnde op de middelbare zal ik er echt niet voor over hebben om zo'n dure telefoon te kopen. Moest ik trouwens ook niet mee aankomen zetten bij m'n ouders.
Er zijn ook prima Android toestellen voor een veel vriendelijkere prijs. Mijn vriend is ook van iphone naar android gegaan en hij is er erg blij mee!
ik heb ook al bewust nagedacht over een iphone 5s, en dat is echt wat ik wil. ZeSteigert schreef:Froukje1993 schreef:WhatsApp vreet heel veel mb, helemaal als je een aantal foto's stuurt/ontvangt. Dan is 100 mb wel wat weinig, en ik denk dat je er dan ook erg snel door heen bent.
Whatsapp vreet JUIST geen MB!!
0,01 MB per bericht!
Gewoon geen foto's sturen en openen.
Op hollandsenieuwe.nl is ergens zo'n tabel te vinden met hoeveel MB dingen kosten.
Ik heb 500 per maand en ruim genoeg.
En ik kijk ook af en toe youtube's op 3G.
100 is wel heel weinig maar 1000 is echt belachelijk veel en onnodig vind ik.
Als je alle berichten optelt van iemand die heel fanatiek is met WhatsApp kun je net zo goed 10 minuten op facebook kijken, kost je net zoveel mb.Arc_En_Ciel schreef:Hoe bedoel je een tandje lager? Een iphone 4s vind ik niet de moeite waard, is ook weer 2/300 euro, en het verschil tussen wat ik nu heb, en een 4s is zo klein.. iPhone 5c vind ik niet erg mooi en iPhone 5.. Even over nadenken misschien
Wat Geryon zegt is eigenlijk ook geen stom idee. Ik heb nu namelijk 610 euro wat ik kan spenderen aan.. Wat ik maar wilIk kan er ook voor kiezen om de iphone 5s los te kopen, en aan mijn moeder te vragen of ze een gewoon abonnement voor me wil afsluiten met heel weinig bel- en sms-tegoed, en wat meer internet.
Het probleem is alleen dat ik ook heel graag een bepaalde tas wil kopen, en die is 250 euroIk dacht er slim vanaf te komen op deze manier, door een afspraak te maken met mijn moeder om dit abonnement af te sluiten. Zij stelde namelijk voor om dat dan voor mij te betalen, zodat ik de 610 euro nog gewoon heb..
Geryon schreef:Arc_En_Ciel schreef:Hoe bedoel je een tandje lager? Een iphone 4s vind ik niet de moeite waard, is ook weer 2/300 euro, en het verschil tussen wat ik nu heb, en een 4s is zo klein.. iPhone 5c vind ik niet erg mooi en iPhone 5.. Even over nadenken misschien
Wat Geryon zegt is eigenlijk ook geen stom idee. Ik heb nu namelijk 610 euro wat ik kan spenderen aan.. Wat ik maar wilIk kan er ook voor kiezen om de iphone 5s los te kopen, en aan mijn moeder te vragen of ze een gewoon abonnement voor me wil afsluiten met heel weinig bel- en sms-tegoed, en wat meer internet.
Het probleem is alleen dat ik ook heel graag een bepaalde tas wil kopen, en die is 250 euroIk dacht er slim vanaf te komen op deze manier, door een afspraak te maken met mijn moeder om dit abonnement af te sluiten. Zij stelde namelijk voor om dat dan voor mij te betalen, zodat ik de 610 euro nog gewoon heb..
Dus eigenlijk moet je kiezen tussen meer mb per maand, of de tas?
Eigenlijk tussen de telefoon of de tas, maar het ligt eraan hoe ik het regel.
.Batlow schreef:Sorry hoor, maar 1000 berichten op een dag is 10 mb![]()
Wil je zeggen dat je elke dag van de maand 1000 berichten verstuurt?
Ik heb een 1000MB-abonnement, ik kom meestal niet eens op de helft - en dan gebruik ik toch W'App, FB, Bokt, Weeronline, nieuws, alles gewoon. Op de school waar ik werk, op stal, als ik in de auto sta te wachten tot de poort van de school van mijn dochter open gaat... Best knap dan blijkbaar?