Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
NYC schreef:Sorry ik zie het nu pas. Paar nulletjes te veel.mocht willen dat ik dat geld had!!!!
Sorry mensen moet jullie teleur stellen, we hebben een bod van maar €250.000 gehad.als het huis voor die prijs verkocht word, maak ik wel €1.250 winst.
Heb zoon al beloofd dat we als we verhuisd zijn gaan kijken waar Mickey mouse en al zijn vriendjes wonen gaan kijken. Het geld is dus voor een reisje Disney Land.
kunnen we daar 2 cola kopen is het ook al op.
is ons heel goed bevallen, fijn goedkoop leuk plekje en het maakt bewust met hoe weinig je uitkunt. Uiteindelijk nog 6 weken moeten camperen in het huis omdat de vloer te laat kwam en we nog 6 weken in de caravan op de oprit hebben geslapen.
. Vind het een warrig verhaal. Een heel warrig verhaal met info wat niks met het verhaal te maken heeft... Roadracer schreef:Huis verkopen, en snel een beetje! Echt, zo'n kans krijg je niet meer! Voor die paar maanden zijn er genoeg alternatieven te regelen (zie hierboven: vakantiehuisje, stacaravan, etc. etc.). Mt de al geplande verhuizing naar het buitenland in zicht, mag je jezelf in je handen knijpen dat je je woning mooi op tijd, tegen een gunstig bedrag, kwijt kunt.
Echt, ik snap je twijfel totaal niet - weet je wel hoe de NL woningmarkt op 't moment werkt?
Kruimeltje86 schreef:Ik weet niet echt wat ik van dit verhaal moet vinden... Het hele verhaal geeft de indruk dat er iets niet klopt. In haar openingspost schrijft TS dat haar ex weigert alimentatie te betalen, maar ik lees net het volgende in een andere post van TS:
NYC
--------------------------------------------------------------------------------
De helft van de allimitatie doe ik in 2 potjes; studie en spaarrekening
De spaar rekening en het geld voor zijn studie spaar ik op tot zijn 18de.
Axel_Valerie schreef:Wat mij heel erg opvalt is dat je wel reageert maar niet ingaat op alle tips en informatie.. Heeft dat een reden?
Yv_ schreef:Dat viel mij ook op. Vind het een warrig verhaal. Een heel warrig verhaal met info wat niks met het verhaal te maken heeft...
We gaan bij vrienden op het terrein in een caravan logeren.