Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

sallandval schreef:Dat kun je omzeilen door een tweede mobieltje, 's avonds sim wisselen naar een mobieltje zonder je nummers erin. Mensen kunnen jou dan wel bellen op je blanco mobieltje maar jij weet de meeste nummers niet uit je hoofd (ik tenminste niet) en kunt dus alleen 112 oid bellen.
Fellow schreef:En ik maar denken dat ik eng deed in mn slaap, jij bent nog veel erger.![]()
Ik denk dat het het beste is als je een manier gaat zoeken zodat je weer rustiger kan slapen, dus ik zou zeker even met de huisarts overleggen.
Want wat sallandval zegt, ik vrees dat je vanzelf wel 'leert' die app aan en uit te kunnen zetten in je slaap.
Is een 2e telefoon geen optie?
Edit; sallandval was me -weer- voor

Geryon schreef:Dat je het je kan herinneren! Gelukkig kon ik dat niet want dan had ik mezelf echt eng gevonden.
Geryon schreef:Lijkt me zo eng. Zit er ineens iemand gewoon op de bank midden in de nacht, niets te doen![]()
Ben blij dat ik hier de enge persoon was en niet megemaakt hebt wat ik allemaal heb gedaan (rondrennen, in de deuropeningen gaan staan, zwaaien en lachen)
Dat laatste
dank je wel.