Samsung Galaxy S5

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Maureen95

Re: Samsung Galaxy S5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 21:47

Ik heb hem vandaag besteld :D Zag die mooie aanbieding bij T-Mobile.

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 21:48

ElineS schreef:
ladyflame schreef:
ik ben aan het twijfelen tussen de s4 en s5. t-mobile heeft binnenkort een mooie aanbieding voor de s5. met tablet en alles erbij;)

heb nu nog de s2.
het klopt trouwens wel dat die meer mb's slurpt komt door het 4G wat erop staat en dat gebruikt het dubbele is mij al verteld dus houd hier wel even rekening mee.

Wanneer is die aanbieding dan? Ik heb T-mobile en mijn contract stopt in november. Dus kan nu eigenlijk verlengen, maar dat hoeft voor mij nog niet.. Maar als er een leuke aanbieding is met tablet wil ik dat nu al wel doen :P

Tele2 zijn aanbieding is super, maar goed, ik zit niet bij Tele2 :P

EDIT: Gevonden. Wat een verschil in prijs zeg! Bij Tele2 heb ik alles gratis, toestel en tab, voor 34 per maand, 24 maanden lang.. En T-mobile heeft dan wel het eerste jaar korting (dan is het 40 per maand) maar na een jaar alweer in de 60 euro.

Ik heb sinds dik een jaar tele2, kan niet wachten tot mn abonnement is afgelopen!

Slecht bereik, vaak storing, poedersuiker 3g bereik en ga zo nog maar even door....

dus voor mij nooit meer tele2, al scheelt het nog ze veel in de kosten! Dat is dus blijkbaar met een rede....

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-14 21:48

Die actie met de tablet vond ik wel leuk, maar a. ik kon alleen verlengen bij Vodafone b. ik vond het overall vrij duur en c. Als ik een tablet wilde dan had ik dat wel besteld. :D

Nu ben ik even rustig aan het kijken naar een goed SIMonly abonnement. Ik kan eind oktober verlengen bij Vodafone en zit te kijken of het mogelijk is om dan te verlengen met een SIMonly abonnement? En welke dan bij mij past bij Vodafone. Ze maken het er allemaal niet makkelijker op, veel te veel keus.

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 21:52

Ik heb de S5 al sinds begin juli, erg tevreden! Hij is snel en de batterij gaat ook lang mee. Dat wil zeggen: zeker een hele dag. Mijn s3 moest ik overdag opladen. Nu heb ik wel op de S5 minder apps geïnstalleerd, dat zal natuurlijk ook meewerken. Nog geen kuren gehad (*afkloppen*). Vriendin van me heeft hem ook en zij heeft hem wel al terug moeten sturen wegens een defect.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-14 22:10

Weet iemand of op de S5 dezelfde hoesjes passen als op de S4? Wil erg graag een gepersonaliseerd hoesje met eigen foto maar dan moet ik even een paar weekjes wachten. En dan wil ik tot die tijd wel een hoesje er om. :))

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 22:11

Nee, kan niet :+.
Ze zijn allebei anders, dus heb je kans dat hij niet helemaal past of dat je je camera niet kan gebruiken!

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 22:30

S5 is iets groter dan de S4.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-14 22:31

Ohw shoot. Het is maar tijdelijk, dus wilde ook niet 10 euro of meer uitgeven..

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 22:52

Ik weet eigenlijk niet of ik voor een Samsung S5 wil of een HTC One M8.. Ik heb nu een HTC One en die bevalt eigenlijk wel heel erg... Maar de Samsung klinkt ook goed.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 23:07

De HTC One en de One M8 hebben natuurlijk wel het premium gevoel vanwege de gebruikte materialen. De Galaxy S5 heeft dat veel minder.

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 07:09

Mijn man heeft de m8,prachtig toestel,supersnel. Maar de camera valt tegen.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 11:33

Quad schreef:
De HTC One en de One M8 hebben natuurlijk wel het premium gevoel vanwege de gebruikte materialen. De Galaxy S5 heeft dat veel minder.

Ja, dat dacht ik dus ook. De Galaxy ziet er wat 'goedkoper' uit. En juist dat de achterkant eraf kan geeft me zo'n goedkoop telefoon idee :P.. Hoewel het misschien wel handiger is eigenlijk.. Maar het voelt alsof het zo'n goedkoop dun achterkantje is.

Camera is super in de galaxy. Zie ik aan de facebook foto's die mijn vriendin maakt met haar nieuwe S5. Superfijne camera..

Maar goed, ik heb een digitale camera, dus op zich is het niet zo heeel belangrijk dat het wat minder is in de M8.. En ik heb nu een One en weet hoe dat zit en ben er heel blij mee. Galaxy hoor ik toch heel veel verschillende dingen over, dat sommigen toch echt problemen geven.

EDIT: Ik ga wel even naar de winkel vandaag of morgen, kan ik ze beide in de handen houden en zo vergelijken.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 11:36

HTC heeft met de Sense software het ook veel beter voor elkaar. Bij Samsung is het echt too much.

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 11:40

ik heb hem! :j

Hiervoor had ik de s3 mini. Deze is veel sneller en makkelijk in gebrui maar ik vind hem wel een beetje aan de grote kant als ik hem met die mini vergelijk. Ik had liever op de s5 mini gewacht maar die was nog niet uit toen ik mijn abbo moest verlengen. Nu zijn de s5 mini rescensie niet zo best dus misschien maar geluk bij een ongeluk.

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 11:59

Ik heb de S5 sinds april. Top telefoon. Had hiervoor een iphone 4s.
Hij is nu 1 keer vast gelopen waarbij het scherm het niet meer deed. Uit zetten ging ook niet. Toen heb ik de batterij eruit gehaald en daarna was het weer prima. Inruim 4 maanden tijd 1 keer vastlopen vind ik ruim acceptabel.

Ik heb weleens dat hij traag wordt, niet zozeer internet maar de besturing en openen van appjes. Dan zit er wat vertraging in de handeling zeg maar. Vind het niet heel erg hinderlijk gezien het niet zo vaak gebeurd.

Top camera zit er op. Zowel filmpjes als foto's zijn haarscherp. Daarnaast is de selectieve focus echt gaaf.

Al met al een hele fijne telefoon. Als ik tegenwoordig een iphone in handen krijg is altijd mijn eerste reactie: wat een klein pokkeding :)

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 14:31

Jaaaaaaa mijn s5 is vandaag binnen gekomen :D Vanavond even op mijn gemak alles activeren. Hij is wel groter dan de s3 maar zoooo mooi haha.

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 14:34

Ik heb hem sinds de week en tot nu toe meer dan tevreden ermee :D
Hiervoor had ik een sony.
Als dat ding in mijn zak zat miste ik gewoon hele oproepen omdat de trilfunctie gewoon uitermate zacht was.
Bij de samsung s5 hoor ik hem zelfs trillen als hij in mijn jaszak zit en ik meters bij de jas vandaan ben _/-\o_

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 16:01

Ik ben vandaag in de winkel geweest. Fijne telefoon zo. Ziet er mooi uit. Lekker licht in de hand, maar zo... Plastig. HTC One M8 lag er ook naast.. Die ligt ook mooi in de hand. Wel wat zwaarder, maar dat vind ik eigenlijk wel fijn. Mooie 'metalen' behuizing.

Qua abbo is het nu of nu verlengen met Samsung Galaxy S5 en tablet erbij voor 41,- per maand.. Of tot november wachten tot mijn abbo bij T-mobile afloopt en dan naar een andere, zoals Vodafone en de HTC One M8 voor rond de 44,- per maand.. Want bij T-mobile verlengen met de HTC One M8 is 58,- per maand om niet voor de telefoon bij te betalen.. Dat doen we dus even niet.

Dus nu is het zien in hoeverre mijn geduld het red :P.. Want eigenlijk wil ik de HTC One M8... Maar ik wil ook wel de Samsung met tablet, want ik houd van tablets en mijn Samsung Tab 3 is vorig jaar gestolen :(... Maar goed, die kan ik ook nieuw los kopen bij de HTC One M8.... Maar dat is dan wel duurder in totaal dan deze aanbieding.

Ik weet niet wat het is, maar kan de laatste tijd geen beslissingen maken :P

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 16:08

Ik had de s5 met tablet (niet de lite) voor 36,50 pm vorige week.
Dus ik vind de aanbieding van t-mobile niet zo geweldig.

Ik heb dan weliswaar geen 5gb internet, maar wat moet je dr mee ?
Dat verbruik je toch nooit.
En met 200 belminuutjes kom ik prima rond (ik heb een verdubbelaar dus heb 400 minuten).

Tablet heb ik verkocht voor de prijs die ik moest bij betalen dus heb mijn s5 gewoon gratis met een 'goedkoop' abonnement.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 16:12

Ja, maar ik bedoel, met 41,- per maand hoef ik niet bij te betalen voor de telefoon ;). Dan ben je uiteindelijk in het jaar wel duurder uit, maar heb je in het begin niet een hoger bedrag.

anneeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 16:21

ik heb de s5 en ik vind m heel fijn een goeie kamera

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-14 22:41

Ik heb hem vanmiddag binnen gekregen, zit nu lekker te pielen ermee en te kijken wat voor apps te downloaden enzo. Ik vind het een enorm fijn dingetje so far. <3

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 09:58

Jaaa ik heb mn Phone net binnen :D

Wat een grote :P Ben er superblij mee alleen hebben ze mn simkaart niet meegeleverd :(

x_Irisje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 10:08

Ik heb hem al een maand of 2! Super blij mee!
Ik maak graag foto's als ik bij de paarden of waar dan ook ben en ik vind een groot scherm zo fijn.
Ik had hiervoor de Iphone 4s. Heb nog even getijfels over de iphone 5, maar vind het scherm toch te klein.

Loei

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 15:38

Ik heb hem besteld. Met de gratis tablet. Krijg ik volgende week binnen hoop ik ;)
Ik betaal 39 euro, 2000mb internet.