Zag die mooie aanbieding bij T-Mobile. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zag die mooie aanbieding bij T-Mobile. ElineS schreef:ladyflame schreef:ik ben aan het twijfelen tussen de s4 en s5. t-mobile heeft binnenkort een mooie aanbieding voor de s5. met tablet en alles erbij;)
heb nu nog de s2.
het klopt trouwens wel dat die meer mb's slurpt komt door het 4G wat erop staat en dat gebruikt het dubbele is mij al verteld dus houd hier wel even rekening mee.
Wanneer is die aanbieding dan? Ik heb T-mobile en mijn contract stopt in november. Dus kan nu eigenlijk verlengen, maar dat hoeft voor mij nog niet.. Maar als er een leuke aanbieding is met tablet wil ik dat nu al wel doen![]()
Tele2 zijn aanbieding is super, maar goed, ik zit niet bij Tele2
EDIT: Gevonden. Wat een verschil in prijs zeg! Bij Tele2 heb ik alles gratis, toestel en tab, voor 34 per maand, 24 maanden lang.. En T-mobile heeft dan wel het eerste jaar korting (dan is het 40 per maand) maar na een jaar alweer in de 60 euro.

Quad schreef:De HTC One en de One M8 hebben natuurlijk wel het premium gevoel vanwege de gebruikte materialen. De Galaxy S5 heeft dat veel minder.
.. Hoewel het misschien wel handiger is eigenlijk.. Maar het voelt alsof het zo'n goedkoop dun achterkantje is.
Vanavond even op mijn gemak alles activeren. Hij is wel groter dan de s3 maar zoooo mooi haha.
.. Want eigenlijk wil ik de HTC One M8... Maar ik wil ook wel de Samsung met tablet, want ik houd van tablets en mijn Samsung Tab 3 is vorig jaar gestolen
... Maar goed, die kan ik ook nieuw los kopen bij de HTC One M8.... Maar dat is dan wel duurder in totaal dan deze aanbieding.
. Dan ben je uiteindelijk in het jaar wel duurder uit, maar heb je in het begin niet een hoger bedrag. 
Ben er superblij mee alleen hebben ze mn simkaart niet meegeleverd