Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
K_im schreef:Ik ben zelf erg blij met mijn HTC One S. Inmiddels ruim een jaar oud, nooit een hoesje om gehad en toch al enkele keren goed laten vallen. Op een kleine beschadiging op een hoekje (viel uit mijn broekzak toen ik met een stevig tempo door de regen fietste), en wat kleine, lichte krasjes na (reguliere gebruikerssporen zal ik het maar noemen), nooit geen problemen mee gehad!
Hij werkt overigens voor de rest wel nog heel goed.
Wel al 60 keer laten vallen ofzo Oliiviia schreef:Een stevig hoesje en goede screenprotector kunnen ook al heel wat doen.
En uiteraard iets meer zorg dragen voor je spullen
zacharyhill schreef:Helaas moet ik jullie toch melden dat ook de sony experia ook kapot gaan mijn dochter heeft hem nog geen 4 weken en een keer laten vallen. Hij is compleet waardeloos nu.dit is haar 2 de telefoon al die kapot valt mevrouw wil er geen hoesje om.
Mijn man heeft een samsung bouw telefoon een super ding kan vallen en tegen water ideaal heb hem zelfs een keer mee gewassen in de wasmachine hij doet het nog steeds
Kirrr schreef:Zal wrs niet binnen de afmetingen passen, maar ik heb ook een Iphone.
Wel met lifeproofcase en die kan echt tegen alles tegen.
Die valt gemiddeld 5x per dag, slijk, water, regen, ...
Ik prop hem kost wat kost ook in mijn broekzak.
xPabloBokt schreef:Waarom neem je dan niet gewoon een iets ouderwetsere telefoon voor als je op buitenrit gaat en hou je je smartphone thuis?
Barbabientje schreef:Nokia 3310?
altijd bereikbaar en op buitenrit hoef je toch niet te appen.
niet te hard zeggen natuurlijk. HTM schreef:![]()
![]()
![]()
Ik heb net mijn telefoon laten vallen, gewoon uit mijn handen op de stoep en nu is mijn hele scherm gebarsten.
Niet de eerste keer dat dit gebeurd, mijn vorige telefoon was op de douche gevallen, en ook het hele scherm stuk.
Die ik nu heb laten vallen was een samsung S3 mini, hiervoor had ik de S2.
De S3 is twee weken geleden ook mee geweest op buitenrit, en sindsdien heeft die met veel dingen moeite.
Vergrendelen lukt niet altijd meer, het lampje / scherm springt steeds aan en uit, en vanaf het begin af aan gaat die steeds uit zichzelf uit en aan.
Heb al een paar keer gehad dat die mijn PIN code niet pakte, dus provider moeten bellen voor de PUC code.
En zo kan ik nog wel meer dingen noemen die ik niet leuk vind aan mijn S3 mini.
Terwijl ik toch wel erg tevreden was over de S2 die bij mij 2 jaar mee ging (wat heel lang is) en het nog steeds deed, totdat de accu het vorige week begaf. (gebruikte die als radio via de wifi)
Maar ja.
Nu moet ik op zoek naar een telefoon die de volgende dingen kan:
Bellen, internetten, smsen, een redelijke camera met flits, een keer vallen op de grond zonder direct stuk te gaan, en een goede bui regen moet die ook zeker tegen kunnen.
Qua grote moet die niet langer zijn dan 12cm en niet breder dan 6,2 cm anders past die niet in mijn zak als ik op het paard zit, en wil dat ding toch graag mee.
Een merk maakt mij niet zo veel uit, Samsung hoef ik even niet![]()
Hoe goedkoper hoe beter.
Iemand goede ideeën?
SindyKaya schreef:xLotje schreef:Samsung Advance xD Nee grapje, dat ding van mij heeft denk ik 5 barsten nuWel al 60 keer laten vallen ofzo
Ik gooi hem elke dag op de grond omdat het zo'n geweldig ding is *not* maar er zit nog geen barst in
En ik laat hem VAAK vallen