Witte wand hoe sfeer in huis en wat op bv de vensterbanken?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 19:11

Afbeelding ik had ook nog houten plankjes aan de muur maar ben aan het verhuizen dus dat is allemaal al kaal. op de vensterbank heb ik gek genoeg... schelpen :+ allemaal van vakantie's mee terug genomen. en ik heb 1 muur met laminaat gedaan ( ja die van op de grond... )de rest is ook helemaal wit.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-14 19:13

Wat leuk zeg 8nnemiek! Boven de trap moeten we ook nog wat hebben.

Heb op zolder nog delfst blauwe borden van me oma liggen.
Maar passen niet in huis en dacht eerst dat boven de trap maar staat eigenlijk niet denk ik.

Zo een sticker is ook erg gaaf!

IXXI ondertussen bekeken nooit eerder gezien! Inderdaad ook erg gaaf.
Nu geen mooie foto's maar ga dit zeker onthouden! Dan moeten er maar foto's gemaakt worden :+

unihorses leuk hoor zal zeker leuk gestaan hebben met de planken.

Ik ga nu de rest kijken.
Reageer later weer of morgen.
Laatst bijgewerkt door Linnie050 op 08-08-14 19:14, in het totaal 1 keer bewerkt

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 19:14

Wat kan is een leuk schilderij of foto ophangen. Je kan ook een fotohart http://www.lindehofje.nl/a-16081678/har ... ohart-wit/ Dan kan je wat er in hangt nog regelmatig wisselen. Die zijn er ook in andere vormen.

Maar wat je ook zou kunnen doen is je eettafel een kwartslag draaien en dan tegen de muur zetten, als dat kan met de overige indeling van je huis.

Manieren om snel kleur in je huis te krijgen kan door kussentjes, kaarsjes en lampen in die kleur. Dat is ook nog eens te wisselen als je later een andere kleur wilt.

mOamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 21:01

Misschien een mooi schilderij? Weet niet of je daar van houdt maar vind zelf dat dat wat meer sfeer geeft aan een huis.
Zag dat je op de Veluwe woont, (weet niet waar op de Veluwe maargoed) weet wel een winkel in Veenendaal waar ze veel verschillende schilderijen hebben die zeer betaalbaar zijn. Mijn moeder had er een heel mooi schilderij van 1x1m voor €45,-.

Hier een die ik een tijd terug heb gezien:
http://nl.tinypic.com/r/33epw1s/8

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-14 07:01

Ik woon in Putten en Veenendaal is wel in de buurt. Weet je nog waar in Veenendaal?
Ik sta overal voor open.

Ik dacht dat die foto harten altijd heel duur zouden zijn!

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 07:53

Dit hadden wij precies zo! Wist echt niet wat ik met de wand moest. Tot dat ik mijn tafel met de kop kant tegen de muur die zo leeg was had gezet en een mooie grote plant naast de bank had gezet. Weg leegte! En nog goedkoop ook haha.

Maar ik ben ook niet zo van overal schilderijtjes etc. Heb wel een mooie lamp boven de tafel gehangen. Heb wel een foto:

http://i59.tinypic.com/nxpfes.jpg

(De plant moet je er even bij denken, hier was het huis net ingericht)

mOamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 13:00

linnie050 schreef:
Ik woon in Putten en Veenendaal is wel in de buurt. Weet je nog waar in Veenendaal?
Ik sta overal voor open.

Ik dacht dat die foto harten altijd heel duur zouden zijn!

Ja het zit vlakbij de woonboulevard, Factory House heet het. Zag dat ze ook een website hebben waar veel opstaat, kun je even kijken of je wat leuks ziet :)

Zo'n foto hart als hierboven, is trouwens ook leuk!

Linnie050

Re: Witte wand hoe sfeer in huis en wat op bv de vensterbanken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-14 16:20

xGoldenHero ziet er heel mooi uit.
Mooie tafel hebben jullie.
De tafel verplaats ik liever niet meer omdat er nu ook een lamp boven hangt en als ik de tafel verplaats moet de lamp ook weer veranderd worden :+

Er zijn veel mooie ideeen langs gekomen! Dankjewel allemaal.