Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(wel een dieseltje) Nancy__ schreef:Zoveel slechte ervaringen met een punto?
Ik ga er wel flink wat kilometers in maken. Ik zit zo goed als elke dag in de auto. Naar mn werk, paard, sportschool en dat soort dingen.
Ik heb er eigenlijk niet aan gedacht om een hele nieuwe te kopen, omdat de aankoop prijs zo duur is.
)

lissisanne schreef:ik heb slechtere ervaring met de Aygo. In de stad de beste auto die je kan hebben, zuinig, klein en er is nooit iets mis mee. Op de snelweg een heel ander verhaal, laat staan op vakantie. Harder dan 110 moet je eigenlijk niet willen gaan (gaat hij schudden). Op vakantie moesten we met max 50 km/h achter de vrachtwagens de berg op. Verder erg minimaal autotje en ik krijg met langere ritten last van het trillen van het stuur.
Kort samengevat: prima stadsauto maar verder niet.
.xIirtJj schreef:FIAT PUNTO!
Ik zweer erbij, koop nooit meer wat anders.
Heb rijlessen gehad in een Punto, vervolgens die ook als eigen auto gekocht. Is een goed betaalbare auto en heb er weinig gedoe mee. Heb hem nu anderhalf jaar, iets korter zelfs en 30.000 km mee gereden.
Heb trouwens ook een keer een Punto TwinAir meegehad.
Gebruik hem ook elke dag sws 4 dagen in de week naar het werk elke keer 25km heen en weer. En 1 dag in de week naar school 60km heen en weer en dan komen de onnodige ritjes er nog bij!
Maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk.
VisibreTeam schreef:Mijn moeder heeft op dit moment een Kia Picanto....
Wat een dingenKlein, sterk, pittig en chique
Die hoop ik over 1,5 jaar ofzo toch wel over te kopen
[ Afbeelding ]