ik schaam me er bijna voor dat ik dan nog zo loop te klagen. Idd huizenmarkt is bij lange niet meer slecht. Alleen de hele dure huizen blijven te koop staan in deze regio tenminste Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik schaam me er bijna voor dat ik dan nog zo loop te klagen. Idd huizenmarkt is bij lange niet meer slecht. Alleen de hele dure huizen blijven te koop staan in deze regio tenminste Melisding schreef:Oh jeetje wat een verhalenik schaam me er bijna voor dat ik dan nog zo loop te klagen. Idd huizenmarkt is bij lange niet meer slecht. Alleen de hele dure huizen blijven te koop staan in deze regio tenminste
Mijn vriend had altijd een bepaald huis die hij dolgraag wilde hebben. Gek genoeg kocht hij het niet toen het te koop kwam. Hij durfde niet, was nog jong, we hadden al een eigen koophuis waarvan we wisten dat die niet makkelijk verkocht zou worden.

Shiloh schreef:De huizenmarkt loopt helemaal niet meer zo slecht hoor. Sinds maart-april ongeveer trekt het flink aan. Dat begon in de goedkoopste secties, maar krijg nu ook echt de indruk dat het ook naar het gemiddelde/duurdere sigment doorslaat.
ladylay schreef:Shiloh schreef:De huizenmarkt loopt helemaal niet meer zo slecht hoor. Sinds maart-april ongeveer trekt het flink aan. Dat begon in de goedkoopste secties, maar krijg nu ook echt de indruk dat het ook naar het gemiddelde/duurdere sigment doorslaat.
Dit is een vertekend beeld, lees mijn reactie boven die van jou