Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Vind een T2 oh zo leuk maar vind dat al veel te primitief.

Die mag 800kg geremd trekken en deze mini-caravannetjes zijn 550kg. Ik ben verliefd.
_Nelleke_ schreef:Ahh Freya6 wat cool dat je dat zo doet! Niks voor mij hoorVind een T2 oh zo leuk maar vind dat al veel te primitief.
![]()
Al vind ik zo'n enorm camper vrachtwagen unit ding echt vreselijk, gewoon een pop top-je vind ik net leuk. Maar dan wel eentje met een beetje comfort.![]()
Ik stuitte vandaag voor het eerst van m'n leven op een caravan (ik vind campers eigenlijk veeeel leuker) waar m'n hart sneller van gaat kloppen:
[ Afbeelding ]
Laat ik die fiat 500 nou al hebben…Die mag 800kg geremd trekken en deze mini-caravannetjes zijn 550kg. Ik ben verliefd.
beetje reclame, maar voor de opknappers hier vooral gemakkelijk: www.jasicamp.nl
Ga zo gelijk een kijkje nemen 
) hebben nu een camper, zo'n grote bus waar je in kan staan, met douche enzo
Die mag ik (als ze niet weg zijn) lenen, ga ik toevallig vanavond ophalen voor dit weekend

Ik ben afgekeurd, kan wel auto rijden (alleen geen uren achter elkaar) en heb dus alle tijd.
Ouders en zusje zaten in de caravan, stiefbroer in een tentje en wij in de auto. Wij hadden een rode met bloemetjes gordijntjes
(mobiel i-net) 

Die moet er verplicht in zitten.
Dan ook nog een een kaptafel MET wasbak
en in het badkamertje een wasbakje. Terwijl ze een mooi keukenblokje heeft met wasbak. Dat vind ik teveel van het goede. daar kan naar mijn idee wel het een en ander uit. Heb je gelijk veel minder kruip door sluip door. Zelf voor kleine achterwerken was haar camper al een gedoe om van de ene kant naar het ander te komen.

Alles is er uit, ook de vloerbedekking op de wanden (wat een werk was dat er af te krijgen
)
Gasfornuisje heeft een metamorfose onder gaan, is nu blauw met wit (hamerite) Ziet er weer veel beter uit, was officieel beige, zusje had hem zwart gemaakt en ik nu blauw
Keukentje word ook ouderwets blauw/wit
Gasfornuisje komt uit een oude sloep die we ooit hadden en het kacheltje komt uit een kleine binnenvaart scheepje.

Mis je de ramen niet? Ik kan er zelf niet goed tegen om lang in een hele donkere ruimte te zitten, ik hou van licht en het kunnen zien van de buitenlucht! Of zitten er ramen aan de achterkant?