Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Choiix schreef:Nu ga ik waarschijnlijk weer alle zogenaamde betweters over me heen krijgen, maar als je op dds.nl/adsl de postcodecheck doet van het eventuele nieuwe adres, wat komt daar dan als snelheid uit?
(en overige Bokkers met trage lijnen, doe hem ook eens. Zit er een verschil in? Stap dan over naar een KPN netwerk gebruikende provider (Solcon, TweakDSL, Telfort, XS4All, DDS, KPN zelf, etc, maar dus niet Tele2, Online, etc) en als je daar al zit, bel dan je provider op en vraag ze of ze je lijn over willen zetten op Buitenring. Nou niet gaan roepen dat de check niet klopt omdat de verwachte snelheid te hoog zou zijn, die check klopt al-tijd, dat is de vooruitgang van Buitenring)
In principe is er ook in het buitengebied prima internet te krijgen, alleen moet je het wel goed doen. Ik zou dan ADSL combineren met SkyDSL (internet via de satelliet). Dan heb je de "snelle antwoordtijd" van de DSL verbinding gecombineerd met de veel hogere snelheid van de satelliet. Voor je vriend ook prettig: De upload bij SkyDSL is 6Mbit.
Citaat:Beschikbaarheid ADSL voor 4107LT 1
Analoge lijn ISDN lijn
DDS ADSL 4 Nee Nee
DDS ADSL 8 Nee Nee
DDS ADSL 20 Nee Nee
DDS ADSL 50 Nee Nee
DDS ADSL 80 Nee Nee