Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iris82 schreef:Jemig KBK, ik had ook wel iets shockerenders verwacht dan dit. Juist daarom kan ik me ook goed voorstellen dat je absoluut niet blij bent om dit zo online te hebben. Raar dat dat eigenlijk kan zeg. Hier op Bokt wordt er dagen discussie gevoerd over het wel of niet kunnen gebruiken van een bijgesneden foto op de voorpagina en jouw foto kunnen ze gewoon misbruiken in een of ander misplaatst clipje zonder dat YT daar wat aan doet.
Douraque schreef:Dat woord identify achter privacy guidelines klopt gewoon niet.
_Mondy_ schreef:Ik denk het ook, het is ws. een bokker, aangezien die foto alleen in een topic op Bokt stond.Oh ik verwachte me toch een gruwelijk filmpje... ik gok dat je iemand op de teentjes getrapt hebt (hier op bokt ?) ?
Ben ik de enige die denkt dat het om een penny bokker gaat die dit filmpje heeft gemaakt ? Het komt op mij over alsof ze jou persoonlijk een hak wil zetten. Ook de eerste foto van de paarden in de wei komt oo mij over als een persoonlijke foto ipv 1 professionele.
KoudbloedKim schreef:_Mondy_ schreef:Ik denk het ook, het is ws. een bokker, aangezien die foto alleen in een topic op Bokt stond.Oh ik verwachte me toch een gruwelijk filmpje... ik gok dat je iemand op de teentjes getrapt hebt (hier op bokt ?) ?
Ben ik de enige die denkt dat het om een penny bokker gaat die dit filmpje heeft gemaakt ? Het komt op mij over alsof ze jou persoonlijk een hak wil zetten. Ook de eerste foto van de paarden in de wei komt oo mij over als een persoonlijke foto ipv 1 professionele.
Citaat:We sturen je deze e-mail om te bevestigen dat we je privacyklacht hebben
ontvangen die betrekking heeft op de volgende inhoud:
*filmpje*
Om de gebruiker die de video heeft geüpload de kans te geven de video te
verwijderen of te bewerken, hebben we hem/haar op de hoogte gesteld van de
mogelijke schending. Tijdens deze procedure wordt je privacy gerespecteerd.
Je identiteit of contactgegevens worden op geen enkele manier zonder je
toestemming kenbaar gemaakt aan de gebruiker die de video heeft geüpload.
Deze gebruiker krijgt van YouTube 48 uur de tijd om actie te ondernemen
nadat de klacht is ontvangen. Als de gebruiker die de video heeft geüpload
deze binnen 48 uur verwijderd, wordt de klacht als afgehandeld beschouwd.
Als de potentiële privacyschending na 48 uur nog steeds op de site staat,
wordt de klacht ter beoordeling doorgestuurd naar het YouTube-team.
Je kunt je claim gedurende deze twee dagen intrekken door op deze link te
klikken en daar te bevestigen dat je je klacht wilt intrekken:
Citaat:Beste [naam],
We sturen je deze e-mail om je te laten weten dat de privacyklacht die je
hebt ingediend, ter beoordeling is doorgestuurd naar het YouTube-team. We
zullen je claim bekijken en als deze volledig en geldig is, zullen we je
een e-mail sturen over onze verwijderingsbeslissing.
Het vriendelijke groeten,
Het YouTube-team