Reclame op laptop

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Quad

Re: Reclame op laptop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 16:32

Scan de boel met adwcleaner en Malwarebytes, beide gratis en effectief. Hiermee is het gegarandeerd opgelost. Adwcleaner scant ook je browser settings en fixt toolbars etc.

Mandydb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-14 17:17

Het is gelukt met malwarebytes! Bedankt allemaal voor jullie reacties :D

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 17:20

Scan voor de zekerheid met adwcleaner, die haalt dit soort grapjes iets dieper weg.

En scannen duurt maar +- minuutje.
Laatst bijgewerkt door Quad op 05-07-14 17:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Mandydb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-14 17:20

Is goed zal ik doen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 17:21

Weet niet of het inmiddels al door iemand gezegd is, heb niet het hele topic doorgelezen. Het enige wat je hoeft te doen is je extensies opzoeken in je browser (als je niet weet hoe, staat op google) en daar de advertentieboosdoener verwijderen :j Geen programmaatje voor nodig hoor.

Edit: zie nu dat het gelukt is.

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 17:23

Renee1991 schreef:
Weet niet of het inmiddels al door iemand gezegd is, heb niet het hele topic doorgelezen. Het enige wat je hoeft te doen is je extensies opzoeken in je browser (als je niet weet hoe, staat op google) en daar de advertentieboosdoener verwijderen :j Geen programmaatje voor nodig hoor.

Edit: zie nu dat het gelukt is.

Klopt, maar als je zooi hebt gedownload wat niet helemaal in orde is heb je misschien wel meer rommel binnengehaald dat alleen die advertentietroep, dus even scannen is dan wel handig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 17:25

True! Maar ik had er laatst ook last van (bij alles waar ik op klikte kwam er een dikke vette advertentie in beeld, niet normaal irritant) en door 'm uit m'n extensies te verwijderen was het helemaal weg.. Kan ook dat dat anders is bij Apple dan bij Windows, dat weet ik niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 17:45

Daffy02 schreef:
Hoe verwijder je je cache/geschiedenis bij een MacBook Pro met als internetbrowser Safari?

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 17:50

Daffy02 schreef:
Daffy02 schreef:
Hoe verwijder je je cache/geschiedenis bij een MacBook Pro met als internetbrowser Safari?

Sowieso kun je het via je configuratiescherm doen, ik neem aan dat MacBook hetzelfde principe heeft als Windows 7?

Anders via voorkeuren > tabblad privacy > verwijder alle websitegegevens.