Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
frisian_love schreef:Seat Alhambra of Volkswagen Sharan.
Comfortabele 7 zitter, schuifdeuren en kan met gemak een trailer trekken.
Vippie schreef:Suusje92 schreef:uote="Lay_D"]
De Renault Grand Espace is iets langer als een gewone Renault Espace.
Ik zie telkens Renault langskomen, maar vergeet niet dat de versnellingsbak gauw kapot gaat bij een renault. is een bekend kwaaltje. Al helemaal als je ook een trailer trekt. Ik weet dat het uiteraard niet is bij alle renaults, maar wel een bekend kwaaltje.
juval schreef:frisian_love schreef:Seat Alhambra of Volkswagen Sharan.
Comfortabele 7 zitter, schuifdeuren en kan met gemak een trailer trekken.
ik kreeg ook Peugeot 806 door...
zal deze auto's ook eens gaan bekijken..
ik denk dat ik liever zo'n soort auto heb dan een busje, maar goed, alle opties zijn nog open. hangt ook een beetje van de inruilwaarde van mijn vectra af wat het gaat worden.
kimberly1995 schreef:juval schreef:oke, even een lijstje:
Peugeot 806,
Renault (grand)Espace
Seat Alhambra
Ford Galaxy
Chrysler Voyager
Mercedes Vito (oid)
Ik ga eens informeren wat ik nog terug kan verwachten voor mn vectra, dan kan ik wat gerichter zoeken.
bedankt tot zover.
Chrysler Voyager betaal je je scheel..
De crysler is zeer goedkoop in aanschaf. echter ontzettend duur in wegenbelasting vooral de diesel. (wij betaalden voor benzine al 315 euro per kwartaal, reken voor een diesel maar zo rond de 500,-) verder absoluut niet zuinig rijden (max 300 km met een tank) en onderdelen duur!
) MET bergruimte. dus bedankt voor de tip mbt de ford en seat/sharan/espace.. wendyenbram schreef:Maar verder o zo fijne wagen!!! met gemak een grote trailer hij merkt er niks van een hoop ruimte van binnen. en super vast op de weg. Zo heerlijk.
Wij hebben hem alleen weggedaan voor de kosten, als hij goedkoper was geweest had hij gebleven.
we hebben hem ingeruild voor een VW mulitvan, een heerlijke bus, en idd erg makkelijk met parkeren. we hebben hem omgebouwd naar camper zodat hij goedkoop was in de wegenbelasting.
Dit was een automaat, en helaas terug uit kroatie heeft de versnellingsbak het begeven. omdat hij toch teveel moeite had met de caravan (grote 6 pers) niet direct maar langzaam aan. hij had geen moeite met het trekken zelf.
Volgens mij kon je hem in een langzamere "stand"zetten zodat hij beter kon trekken (Stand 3 ofzo? geen verstand van.)