Mjetterd schreef:300 MB in 3 dagen is echt heel erg veel! Dat kan bijna niet.
Nee dat was dus ook wat ik dacht, dacht zelfs dat ze een fout gemaakt hadden.. Maar ik weet ook echt niet wat nou zoveel Mb's verbruikt want ik zit niet heel veel op 3g..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Marit schreef:Bij mij vriendin bleek dat de wifi in huis heel vaak haperde en ze dus zonder dat ze het doorhad heel erg vaak op 3G zat, hele youtube filmpjes had ze erop gekeken, waardoor ze een gigantisch bedrag moest betalen. Misschien eens kijken of dat bij jou ook het geval is?
Marit schreef:Bij mij vriendin bleek dat de wifi in huis heel vaak haperde en ze dus zonder dat ze het doorhad heel erg vaak op 3G zat, hele youtube filmpjes had ze erop gekeken, waardoor ze een gigantisch bedrag moest betalen. Misschien eens kijken of dat bij jou ook het geval is?
ilaan schreef:Ik gebruik rustig 1800 mb per maand dus vind 500 mb ook wel heel weinig. Zit je niet toevallig op bokt oid veel?
, dus ik geprobeerd om uit te zetten.

. iEmmaaa schreef:Misschien is dit al wel eerder genoemd hoor maar heb niet alle reacties terug gelezen
Je kunt bij je instellingen zien welke apps allemaal internet verbruiken, een hele hoop hiervan kun je gewoon uitzetten omdat je ze toch nooit gebruikt (dingen als pasbook en kompas enzo). Deze apps gebruiken vaak toch aardig wat internet mocht je ze toch een keer aangezet hebben, ze blijven namelijk op de achtergrond vaak lang aan staan.
Ook goed oppassen met locatievoorziening! Dat verbruikt altijd super veel internet, gewoon lekker uit zetten zou ik zeggen dus.
iEmmaaa schreef:Misschien is dit al wel eerder genoemd hoor maar heb niet alle reacties terug gelezen
Je kunt bij je instellingen zien welke apps allemaal internet verbruiken, een hele hoop hiervan kun je gewoon uitzetten omdat je ze toch nooit gebruikt (dingen als pasbook en kompas enzo). Deze apps gebruiken vaak toch aardig wat internet mocht je ze toch een keer aangezet hebben, ze blijven namelijk op de achtergrond vaak lang aan staan.
Ook goed oppassen met locatievoorziening! Dat verbruikt altijd super veel internet, gewoon lekker uit zetten zou ik zeggen dus.
AfricanLady schreef:iEmmaaa schreef:Misschien is dit al wel eerder genoemd hoor maar heb niet alle reacties terug gelezen
Hoe kan je dat precies uitzetten want heb gezocht maar kan het niet vinden
)
aangezien ts het daar over had