delerium schreef:Kijk eens naar de specificaties van de laptop. De ene HP is ook de andere niet.
Verder denk ik dat het offtopic nogal meevalt: jij vraagt wat je moet kiezen als kado, daarop wordt gereageerd met (anders verwoord) "als je een gunstiger keuze maakt kun je alle kadootjes hebben door ze zelf te kopen" en "je kunt ook voor 1200 euro kiezen". (als bespaarkadootje).
Dat is wel redelijk ontopic.
De grote letters daarintegen vind ik minder vriendelijk; nadat jij hebt gezegd niet over te willen stappen is er niemand meer geweest die erover is doorgegaan; er is alleen een negatieve ervaring gedeeld.
Pardon? Dus omdat ts gewoon aangaf dat ze niet wil overstappen en daarnaar niet geluisterd wordt, mag zij niet even heel duidelijk maken dat ze niet over wil stappen. Dat terwijl het overstappen an sich in zijn geheel niets met het topic te maken heeft, dus wel degelijk offtopic is..
En dan krijgt ts een tik op de vingers omdat ze onvriendelijk zou zijn.. Apart...
Maargoed, nu ga ik zelf offtopic.. Wij zijn al jaren klant bij oxxio en dit bevalt goed.. Je kunt zelf de rekening ook grotendeels in de hand houden door lichten uit te doen, zuinige apparaten aan te schaffen ed.. Wij hebben de ipad gekozen en zijn er heel tevreden mee..