Beste gratis blogsite

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 00:03

Via weebly de blogoptie kiezen. Je kunt werkelijk alles aanpassen zonder te betalen. Werkt sinoem met blokjes die kunt verslepen om een titel/foto's/tekst etc in te voegen.

Vind de lay out van deze blog niet heel met eten te maken hebben. Zou juist zorgen dat mensen direct zien waar het over gaat. Wel een erg leuke eerste post!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-14 08:49

Mooi zo Merel. +:)+ Leuk dat je het wil gaan lezen.

ilaan: dankjewel. Het blog gaat ook niet uitgesproken over eten dus zo hoeft het van mij ook niet over te komen. Het gaat overall over een gezonde leefstijl, hoewel gezond eten hier wel een grote rol in speelt. Ik wil dus ook niet de indruk wekken dat het alleen maar over eten gaat. Het is een stijl die bij me past, ik vind het wel een gezellig thema hebben. ;)

Vandaag wil ik verder de boel uitzoeken. Zo ben ik benieuwd of je de site ook kunt opdelen in verschillende secties. Ik wil namelijk een apart deel hebben met recepten zodat die niet verdwijnen in de reguliere blogberichten. Zo kunnen de recepten makkelijk teruggevonden worden, maar kan ik ook makkelijk een verwijzing neerzetten naar de link van het desbetreffende recept. Heeft iemand toevallig enig idee of dit überhaupt mogelijk is? Anders maak ik een aparte blogsite voor de recepten.