Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Xjosee schreef:xLianneZorro schreef:Waarom niet? Ik had mijn Aprillia Habana ook via marktplaats gekocht en toen ik mijn auto had ook weer via marktplaats verkocht. Natuurlijk kan het mis gaan, maar het is maar net met wie je te maken hebt.
Voornamelijk vanwege mijn budget. Is het redelijkerwijs mogelijk dat iemand een "gezonde" scooter aanbied voor dat bedrag?
RdLFoto schreef:Xjosee schreef:Ik breek even in in je topic als je het goed vindt. Ik ben aan het kijken of ik misschien weer een scooter wil (rijbewijs auto wil niet lukken). Nu had ik hiervoor een namaak vespa en daar inderdaad erg veel problemen mee. Daardoor ben ik een beetje angstig om weer een scooter te kopen, zeker omdat ik dan een klein budget heb (tot €300,00). Zouden jullie het aandurven om voor dat bedrag een scooter via marktplaats oid te kopen?
Nee foei kssh..![]()
Neehoor kom gerust binnen.Welk merk had jij precies?

Heel erg bedankt allemaal~!
tuf er al een jaar op rond en nooit 1 x stuk geweest. Enige is, en dat is een algemeen bekend probleem bij dit merk, dat de benzine meter niet goed werkt. Blijft eeuwig vol volgens de meter
af en toe even in de tank gluren dus. Maar verder echt ideaal. PenP2014 schreef:Mja.. kan zijn dat ik dan een gelukje heb maar ik heb een grande retro.. super schattig ding. Jep made in chinatuf er al een jaar op rond en nooit 1 x stuk geweest. Enige is, en dat is een algemeen bekend probleem bij dit merk, dat de benzine meter niet goed werkt. Blijft eeuwig vol volgens de meter
af en toe even in de tank gluren dus. Maar verder echt ideaal.

eigenlijk alle scooters die nieuw onder de 900/1000 euro zijn. Voor datzelfde geld koop je een goeie 2e hands
kijk wel goed uit waar je hem besteld, je kan hem beter bij een dealer halen. (onlinescooters ofzoiets is iig al niet betrouwbaar )
al vind ik die van mij totaal niet lelijk. Alleen al door de betrouwbaarheid (toen ik mijn rijbewijs nog niet had, liep ie maximaal 1 keer per week, soms minder, en gewoon meteen starten en wegrijden) die scooter die jij hebt uitgezocht zou ik nooit van m'n leven kopen, alleen al door de slechte verhalen (meeste mensen konden hem na een jaar weg doen) zoals ik al zei; je kan beter je geld uitgeven aan een 2e hands van dezelfde prijs, maar wel van een goed merk. 2e hands hoeft helemaal niet lelijk en slecht te zijn. Die van mij was helemaal krasvrij, en leek wel nieuw, terwijl ie toen al 7 was
RdLFoto schreef:Sanniej_ schreef:Dan hoop ik dat je net die ene goede vind.
En is het jammer dat je niet naar de goed bedoelde adviezen hebt geluisterd
Tsja, het is dat ik een vreselijke twijfelaar ben en ik eindelijk deze scooter wil hebben zonder te twijfelen haha. Vind de andere scooters niet echt mijn smaak
RdLFoto schreef:Gianti schreef:ik heb momenteel zo'n chineese, opzich wel redelijk.. maar dingen in begin... bouten te kort van het stuur waardoor mijn stuur tijdens rijden los kwam.. het gat voor de pin van stuurslot te klein dus stuurslot deed het niet![]()
Zou bij sym, piaggo of kymco blijven kwa merken
Mijn vader raad juist de Kymco weer af, ik haat scootermerken..