Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ulfeino schreef:Houtsma keukens in Wieringerwerf, super goede ervaring mee.

Toen wist ik zeker dat we de juiste keuze hadden gemaakt om naar een ander te gaan. Vervolgens zijn we naar een klein bedrijfje in de buurt gegaan met een vakidioot. Precies het tegenovergestelde, geen gepush, duidelijk uitleg mbt materiaalsoorten en de daarbij behorende prijsverschillen. Hij heeft 3 verschillende 3D ontwerpen gemaakt, meerdere keren bij hem geweest en hij wist direct wat onze smaak was. Uiteindelijk is het een prachtige eiken handgemaakte keuken geworden, erg duur maar heb zo het vermoeden dat deze levenslang meegaat. 
Kinke schreef:Wij hebben in 2008 een nieuwe keuken gekocht. Eerst de fout gemaakt om naar een firma te gaan die ook onder de Mandemakers groep valt (wist ik eerst niet). Daar zo idioot behandeld door de verkoper dat ik bang was de politie te moeten inschakelen om het pand te kunnen verlaten. We zouden er een nachtje over slapen en de volgende dag terugkomen maar thuisgekomen had ik er zo'n naar gevoel over dat ik de volgende dag heb afgebeld. Dat kon de verkoper niet waarderen, hij beweerde zelfs dat we zijn tekening en prijsberekening hadden 'gestolen'![]()
Toen wist ik zeker dat we de juiste keuze hadden gemaakt om naar een ander te gaan. Vervolgens zijn we naar een klein bedrijfje in de buurt gegaan met een vakidioot. Precies het tegenovergestelde, geen gepush, duidelijk uitleg mbt materiaalsoorten en de daarbij behorende prijsverschillen. Hij heeft 3 verschillende 3D ontwerpen gemaakt, meerdere keren bij hem geweest en hij wist direct wat onze smaak was. Uiteindelijk is het een prachtige eiken handgemaakte keuken geworden, erg duur maar heb zo het vermoeden dat deze levenslang meegaat.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]