Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Quad schreef:Interne geheugen zou het niet veel uitmaken, je kan toch een SD kaart gebruiken. Het werkgeheugen en de processor en het scherm zijn belangrijker en dat is bij de S4 mini veel beter voor elkaar.

Piekosjj schreef:Een iPhone kan zeker wel tegen een stootje. Ik laat 'm geregeld in de slobber vallen (=vocht) en ook een val van 1,5 meter op een betonnen vloer of grind heeft 'ie overleefd terwijl 'ie op 't scherm viel.![]()
iPhone werkt ook uiteraard met alleen maar telefoongeheugen dus je weet meteen waar je aan toe bent, (al heb je met een 8GB telefoon maar 6GB actually bruikbaar) al raad ik zelf een 8GB sterk af, ik luister veel muziek en heb enorm veel foto's maar het is wel echt te weinig.
laraxXxemma schreef:als je een 32GB hebt is er echt iets mis met je telefoon.. heb je al de apps die op je externe geheugen hebt wel daar?
even kijken op kieskeurig.nl, heel makkelijk om even te kijken welke van beide meer bij je past qua geheugen.
(tenzij ik heul veel geld zou hebben) 
janahxginger schreef:Lianne86 schreef:Ik ben van de samsung xcover naar Sony gegaan... Geen gekloot meer met het geheugen
Gewoon hoesje er om heen en hij overleefd best wel wat(en is waterdicht
)
sony is inderdaad goed! echt wat ik zocht. Valt uit een attractie en is nog niks aan.
)
. ook een ex Gio gebruiker
, hij kan wel wat hebben maar de batterij al vervangen de oplader is stervende nee ik ben blij dat ik nog een jaar deze heb en dan wat anders