Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik heb er meerdere harde schijven aanhangen. Je moet alleen opletten hoe je harde schijf geformatteerd is. NTSF (Windows Only) draait alleen op Mac als je er een programmaatje opzet.
Jans schreef:Mijn beide macbooks komen overigens bij officiele resellers vandaan (iFactors & Apple zelf). ik zou niet anders willen.
Met een nieuwe macbook doe je gegarandeerd minimaal 6 jaar (kijk maar naar mijn macje uit 2008). Met een tweedehands refurbished (link vind ik dat altijd) mac, weet je dat gewoon niet..
Barbabientje schreef:Ja dat snap ik! Hier ook student, maar een hele leuke teruggave van de belasting![]()
Heb nu deze op t oog:
http://www.dixons.nl/laptops/macbooks/m ... 33hjIF_uSo
(is 8 gb)
Jans: Volgens bol.com is mijne compatible met mac, dus dat zou mooi uitkomen
Rena100 schreef:Ik vraag me echt af waarom je zo'n dure laptop wil kopen als je toch niet echt iets bijzonders er mee doet? Of heb ik dat nu over het hoofd gezien? Moet je overigens helemaal zelf weten, maar zie de meerwaarde er niet zo van in...
Doanique schreef:Uiteraard, maar net als gezegd, je hebt bij Leapp wel mogelijkheid tot 2 jaar garantie en mijn Samsung heeft zijn eerste jaar niet eens overleefd. Ik heb nu drie jaar achter elkaar ieder jaar een nieuwe laptop gekocht van mijn verjaardagsgeld terwijl ik daar leuke dingen mee wilde gaan doen, maar dit kon gewoon niet anders vanwege school, waar ik een laptop voor nodig had. Het ding is echt niet agressief behandeld en hij is uit het niets overleden, net als de andere twee. Daardoor ben ik toch wel een beetje klaar met een nieuwe dure laptop van 600 euro kopen, die op windows draait en het jaar niet rond kan. Dan maar een technisch-gezien goedkopere laptop (gezien de kwaliteit van een mac betaal ik liever 849 dan 600 aan een slechte windows).