wat zijn nou fijne oortjes?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 19:25

sunnybellami

Re: wat zijn nou fijne oortjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 19:26

Die zijn erg fijn ja! Heb ik nu ook ben er zoo blij mee;)

Elinexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 19:26

Had precies het zelfde..
Heb toen de iphone 5 oortjes gekocht en ze doen het nog steeds! is wel wat duurder maar dan heb je ook wat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 19:27

Heeft iemand ervaring met Philips? Is ook in-ear en zou die graag een keer willen kopen.

mzara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-14 19:27

blijven die zitten ja? heb ze wel ooit gezien maar het leken altijd van die ondingen.

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 19:29

De oortjes van nokia zijn geweldig! Ze doen het al een paar jaar, komt super geluid uit.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 23:19

Ik heb iPhone-oortjes, omdat ik geen keuze heb. :')
Mijn iPod heeft geen knopjes, dus ik moet per se die oortjes met afstandsbediening erin. Ze zijn misschien niet zo goedkoop, maar mijne gaan al zeker anderhalf jaar mee, als het niet langer is. En ik ben echt niet super voorzichtig. :P
Ik heb ook de oortjes van Samsung nog liggen die bij mijn telefoon horen. Zijn ook wel goede, maar ik luister nooit muziek met mijn telefoon, dus gebruik ik ze haast nooit. :+

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 23:28

Szan schreef:
Deze oortjes heb ik al jaren, en ze doen het (naar mijn idee) behoorlijk goed. Van Sony, rond €15.
http://img542.imageshack.us/img542/9350 ... stekst.jpg (volgens mij zijn ze nu alleen wat korter).

Die heb ik ook al jaren, werken supergoed en hebben bij mij al veel overleefd +:)+

_Jorien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 23:31

Ik heb er wat van Philips. Goed geluid en blijven goed zitten. Ik zal even nakijken welke ik precies heb. Niet geheel onbelangrijk, ze zijn ook nog betaalbaar, rond de 12 euro uit mijn hoofd. Zijn ze echt waard!

Miekje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 23:34

jvc

mzara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-14 12:19

nu weet ik weer waarom die van sony niks waren. ik hoor de muziek zelfs als ik de oortjes niet in heb :')
*stopt ze terug achter in de kast*
het is niet de bedoeling dat iedereen mee kan genieten :+

mzara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-14 20:25

Fairytales schreef:
House of Marley oordopjes, geen twijfel over mogelijk! Bij de Mediamarkt/Saturn zijn ze vanaf 20 euro te koop. Het voordeel van deze oordopjes is, dat ze erg fijn zitten en dat het geluid echt super is! Het is niet te vergelijken met goedkopere van o.a Sony en Philips. Ik heb al heel wat oordopjes versleten, maar deze vind ik verreweg de beste! Het draadje is wat dikker, waardoor ze niet snel kapot gaan. Daarnaast zitten ze ook erg lekker en je hebt niet snel last van dat ze uitvallen. :D

http://www.tactics.com/a/3v8h/2/house-o ... s-fire.jpg

ik heb deze besteld :D (wel een andere kleur)
ik ben benieuwd en eerlijk gezegd vindt ik ze wel gaaf!

xDaphnexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 23:22

Die van de samsung ik ben echt een hel met oortjes maar deze 'leven' nog wel na 2 jaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 10:59

Als je echt kwaliteit wilt, ben je er niet met oordopjes van een euro of 15 natuurlijk.

Ikzelf heb philips oordopjes van een euro of 13 geloof ik, deze, maar dan in het roze/wit;
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/imag ... -4JtvkNrQ_

Ze doen het al 2 jaar en ze worden best veel gebruikt. :j

Bij mij blijft ook niets in m'n oren zitten, ook geen in-ear oordopjes, alles valt uit, heel vervelend. Deze ook wel, maar ik kan er wel gewoon mee fietsen zonder dat ze steeds uitvallen. Hardlopen moet ik er alleen niet mee proberen haha.

Maaikevdk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 11:03

Samsung

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 11:06

Ik koop mijn oortjes altijd bij de kijkshop. Phillips oortjes, knalroze, voor 15 euro.
Ze gaan gemiddeld een jaar mee en blijven goed zitten, zitten fijn in de oor (ik krijg er in ieder geval geen bultjes van in mijn oor, dat krijg ik van die goedkope wel) en een super goed geluid.
ik denk dat ze bij en ander wel langer mee gaan hoor, maar ik luister meerdere keren per dag muziek, ik slaap er mee, ik laat ze tussen de spaken van mijn fiets kletteren, mijn paard staat er op...
niet heel erg goed voor de levensduur van je muziek oortjes :')

Mijn beats by dr dre gingen maar een half jaar mee :'( nooit meer.

Die van de hema heb ik eerder ook wel eens gehad. Maar ik vond het type wat ze voor de huidige hadden beter. De huidige klinkt vaak wat dof...

De oortjes van de action kan ik afraden :')
Ik dacht mooi voor 85 cent reserve oortjes te hebben (iphone oortjes) ik pluchte in, zet de muziek aan... en ze waren kapot :') _O-

Samsung is ook erg fijn...

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 15:29

mzara schreef:
Fairytales schreef:
House of Marley oordopjes, geen twijfel over mogelijk! Bij de Mediamarkt/Saturn zijn ze vanaf 20 euro te koop. Het voordeel van deze oordopjes is, dat ze erg fijn zitten en dat het geluid echt super is! Het is niet te vergelijken met goedkopere van o.a Sony en Philips. Ik heb al heel wat oordopjes versleten, maar deze vind ik verreweg de beste! Het draadje is wat dikker, waardoor ze niet snel kapot gaan. Daarnaast zitten ze ook erg lekker en je hebt niet snel last van dat ze uitvallen. :D

http://www.tactics.com/a/3v8h/2/house-o ... s-fire.jpg

ik heb deze besteld :D (wel een andere kleur)
ik ben benieuwd en eerlijk gezegd vindt ik ze wel gaaf!

Ik hoop dat je er net zo blij mee bent als ik! Helaas zijn de mijne vorige week gesneuveld toen ze perongeluk in de wasmachine terecht kwamen. Waterproof zijn ze dus niet. :')

mzara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-14 18:32

Fairytales schreef:
Ik hoop dat je er net zo blij mee bent als ik! Helaas zijn de mijne vorige week gesneuveld toen ze perongeluk in de wasmachine terecht kwamen. Waterproof zijn ze dus niet. :')

ja! ze zijn vandaag binnen gekomen. ik merk gewoon het verschil in kwaliteit.
het enige wat ik minder vindt; het geluid is goed, maar je moet niet in een stille bus zitten met het geluid wat harder :+

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 18:33

_Jorien_ schreef:
Ik heb er wat van Philips. Goed geluid en blijven goed zitten. Ik zal even nakijken welke ik precies heb. Niet geheel onbelangrijk, ze zijn ook nog betaalbaar, rond de 12 euro uit mijn hoofd. Zijn ze echt waard!

deze zijn echt een aanrader ja!

janahxginger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 19:49

Mijn apple oortjes gaan al meer dan een jaar mee en er is nog niks aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 19:54

daiswees

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 19:57

hoe kunnen jullie zo lang doen met oordopjes :o

ik heb apple oordopjes na 3 maanden *op z'n langst* gesloopt hoor...
maar ik gebruik ze ook dagelijks en dan ook echt zeker wel 4 uur op een dag als het soms niet meer is :o
hema gaat 3 tot 4 weken mee bij mij
action 1 dag letterlijk -O-

Xjosee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 19:57

Ik heb ook de in-ear oortjes van hema. Vallen bij mij niet uit (fietsen en hardlopen) en ze gaan bij mij nu hun 4e jaar in, nog niks kapot aan.

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 19:58

Xjosee schreef:
Ik heb ook de in-ear oortjes van hema. Vallen bij mij niet uit (fietsen en hardlopen) en ze gaan bij mij nu hun 4e jaar in, nog niks kapot aan.

tell me your secret :')

maximaal 4 weken met Sony ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 19:59

Ik deed eerst ook maximaal twee maanden met oortjes, daarom vind ik deze die ik nu heb zo perfect!