Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik was echt woest. Ik heb nog nooit een cent te laat betaald ergens dus snap er werkelijk niks van. Volgens de medewerker in de winkel zou het wel eens kunnen komen doordat ik een keer bezwaar heb gemaakt tegen een factuur bij T-mobile. T-mobile zegt echter dat de registratie niet van hun kan komen omdat daar geen reden voor is (dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken), maar het kan gewoon niet van iets anders zijn want heb nooit ergens anders een abonnement gehad. Ik heb nu de reden van registratie opgevraagd bij Preventel, hoop dat ik snel bericht krijg, maar als het wel van T-mobile is dan ga ik met de brief naar T-mobile en dan wil ik dat ze het per direct voor me oplossen. Vind het echt schandalig dat er zomaar zonder mededeling een melding gedaan kan worden. Ik wordt nu afgeschilderd als wanbetaler...
lieveli schreef:Ik heb nooit problemen bij t-mobile en heb mijn telefoon gratis gekregen bij een abonnement, onbeperkt alles voor iets meer dan 40 euro per maand.
Bagheera_206 schreef:Deze site laat zien waar er precies 4G dekking is van iedere 4G provider:
http://www.4gdekking.nl/
Hangt dus heel erg vanaf waar je woont of 4G ook een meerwaarde heeft.
Grit schreef:lieveli schreef:Ik heb nooit problemen bij t-mobile en heb mijn telefoon gratis gekregen bij een abonnement, onbeperkt alles voor iets meer dan 40 euro per maand.
Geloof me, de telefoon krijg je er nooit "gratis" bij, is allemaal verwerkt in de abonnementskosten.
Ik heb t-mobile en ben daar tevreden over, ook qua internet.
Zelf jaren klant bij geweest. Maar gewoon vanwege de prijs zou ik het niet meer doen. Veel plezier met je nieuwe telefoon en abbonement
lieveli schreef:Ik heb nooit problemen bij t-mobile en heb mijn telefoon gratis gekregen bij een abonnement, onbeperkt alles voor iets meer dan 40 euro per maand.
Ik had eerst rekeningen van 170 euro 
Grit schreef:lieveli schreef:Ik heb nooit problemen bij t-mobile en heb mijn telefoon gratis gekregen bij een abonnement, onbeperkt alles voor iets meer dan 40 euro per maand.
Geloof me, de telefoon krijg je er nooit "gratis" bij, is allemaal verwerkt in de abonnementskosten.
Ik heb t-mobile en ben daar tevreden over, ook qua internet.
Geeeeeen idee wat er nou niet klopt.
Ik hou dus maar 4GB aan voor de zekerheid...
Kan zijn dat ik de afgelopen jaren wat kortingen en extra databundels heb gespaard.
Ik heb in juni 2013 mijn 2-jarig contract afgesloten met destijds 2GB limiet bij Hi. Nou ja, het was een verlenging van mijn abonnement. Met 75 belminuten. Betaal daarvoor 26,50 euro per maand. Dat was nog 3G. Gisteren is het dus omgezet naar 4G en zou als het goed is dan op 29 euro uit moeten komen tenzij er door de omzetting allerlei kortingen/extra's vanuit het verleden nu wegvallen.