Een goeie laptop/PC voor gamen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

bumblebijtje

Re: Een goeie laptop/PC voor gamen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 14:30

heb zelf een acer laptop voornamelijk om mee te gamen.
nu de 2e. ben er erg blij mee maar die heb je niet voor 700 euro hahaha.
dan moet je nog ff verder sparen. ben voor de bijne bijna 1000 euro kwijt geweest.
maar dan kan je er ook weer wel een paar jaar mee vooruit.

overgens een goeie gewone pc om mee te gamen ligt beetje aand e games die je speelt kost je ook al gauw een 1000 euro

maar das mijn mening

angrywolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 14:34

@bumblebijtje
Ben ik niet met je eens die van mij heeft onder de 700€ gekost en is een prima game PC.
Heb niet tot nauwelijks problemen met dit ding :)

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 14:35

Ik ben stiekem toch wel benieuwd hoe veel pc je bij mycom kunt krijgen voor 700euro? Speel zelf WoW en laptopje hier is ook wel aan vervanging toe... Zat ook te denken aan een te laten bouwen maar erg veel verstand ervan heb ik niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 14:37

Mijn laptop kan niet veel hebben maar WoW draaide ie zonder problemen.

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 14:48

Hij draait t ook prima maar lage settings etc... Mag allemaal wat mooier en soepeler haha :) maar wil als ik genoeg gespaard heb sowieso een nieuwe dus ben gewoon erg benieuwd

angrywolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 14:50

@Renee_S

Je krijgt er een behoorlijke pc voor :j
Heb dr zelf ook niet zo heel veel verstand van, Wat ik wel wist is dat hij zware spellen aan moest kunnen.
En dat hebben ze zeker geleverd voor die 650€
Oblivion en skyrim die beide bijna 2X zo groot zijn door de hoeveelheid mods die ik heb gedownload werken bvb prima.

Alleen the sims 3 red hij niet meer omdat ik alle uitbreidingen heb en daar ook nog eens een heleboel extra dingen voor heb gedownload, die vraagt gewoon zo veel dat 8GB werkgeheugen te weinig is :')

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 15:01

Als je voor de echte ultieme game ervaring gaat haalt een laptop het (vrijwel) niet bij een desktop. OF je bent er zo goed als het dubbele voor kwijt. Mijn game pc was rond de 800 euro geloof ik :) hij is inmiddels al weer een keer uitgebreid/vervangen. Dat is wel het nadeel van een laptop; even een nieuwe,betere videokaart er in doe je niet zo snel.

Echter wilde een vriendin van mij TOCH heel graag een laptop voor haar spelletjes en die heeft nu een aardig ding (speelt Sims3 + uitbreidingen enzovoorts) van MSI geloof ik. MSI GP70.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 15:22

Sims 3 is echt zo zwaar niet :n Draait de mijne ook zonder problemen, en die heeft al moeite met Slender.

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 15:26

Bizzybijtje schreef:
Sims 3 is echt zo zwaar niet :n Draait de mijne ook zonder problemen, en die heeft al moeite met Slender.

Wel als je net als ik een download-verslaving heb met alle custom content en dan nog wenst dat hij op ultra draait :'D

angrywolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 15:32

Ik dus ook :P
Wil ook alles op ultra hebben en hou van extra content <3
Heb bij the sims veel te veel voor gedownload, het spel is bijna 2x zo groot en als je dan ook nog eens alle uitbreidingen en stuffpacks hebt dan gaat dat echt niet meer met 8GB :=

Skyrim daarentegen werkt dan weer prima en die is ook 2x zo groot

xLotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-14 18:43

Jep, dat is het probleem.. Ik heb echt 50% van de store en dan ook nog tonnen en tonnen aan cc..

xLotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-14 20:03

Ik zat er aan te denken een desktop tweedehands te halen en er dan uitbreidingen aan toe te voegen? Is dat ook een mogelijkheid. Dan hoeft niet alles spliksplinter nieuw te zijn. Kan er dus een hele nieuwe halleluja aan spullen in :)

Of is tweedehands geen geschikte optie? Want mijn ouders kwamen er zelf mee en leken er best enthousiast over om dus wat goedkoper ene goeie desktop te scoren en er aan te klussen.

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 09:47

Ik denk dat je dan op den duur meer kwijt bent voor je onderdelen.
Wat je zou kunnen doen is de mensen van Alternate mailen met je budget en vragen of hun voor jou een game pc kunnen samenstellen met je eisen :) Dat willen ze vast wel doen.

Molfre

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 09:54

Waarom ga je niet voor een Ebay pc uit Duitsland? Als je er een klein beetje een neus voor hebt kan je voor 5/6/7 honderd euro een leuke mid-range game pc vinden die je (als je wil) met de tijd van upgraden. Ik heb het ook zo gedaan en ik draaide WoW op Ultimate zonder problemen.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 23:15

Voor een desktop kan je deze het beste zelf in elkaar zetten en bestellen in onderdelen, of door een kennis dat laten doen.

Wat een laptop betreft, voor €700,- heb je wel wat maar BF4 op ultra bijvoorbeeld ga je niet lukken. :)