Nieuwe telefoon zie door de bomen het bos niet meer

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 11:30

Als je voor een Android wil gaan zou ik ook in de Nexus reeks kijken. Die ligt in handen van google zelf en dan heb je ook altijd de meest recente software. Ik ben zelf totaal geen androidgebruiker, maar ook ik ben gecharmeerd van de Nexus toestellen, in tegenstelling tot bijvoorbeeld de vele Galaxy Modellen van Samsung.

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 11:32

mzara schreef:
HorseLove28 schreef:
Je zou inderdaad de Samsung Galaxy S2 kunnen kopen. Neem alsjeblieft geen mobiel zoals de Galaxy Young, vreselijk, mijn vriendin heeft er een en het is zo'n klein schermpje en hij heeft niet echt een goede beeld kwaliteit. Ook best wel weinig geheugen... Je kan hem natuurlijk ook uitbreiden met een SD kaartje.

Nee. sd kaart is GEEN oplossing. fotos enzo kun je erop zetten. maar de meeste apps en geheugen niet. die komen allemaal op het telefoongeheugen en kun je niet verplaatsen. mijn telefoongeheugen is vol en ik heb een sd kaart van 32 gig, paar % ingebruik . heb je helemaal niks aan.

Mijn dochter klaagde ook over haar Galaxy Young. Te weinig geheugen , werd steeds langzamer, hing vast.

Ze wilde dus ook een nieuwe telefoon. Met een iets groter beeldscherm als die van haar Young, maar niet zo groot als papa's S3 (of S4?). Iets wat dus nog in haar broekzak zou passen.

Nu heeft ze voor haar verjaardag een Samsung S4 mini gekregen en daar zat nog een actie bij (net afgelopen) voor een gratis 64MB(?) sd kaart erbij. Ze heeft hem nu 1 week en is niet van haar tel. af te slaan. Spelletjes geen probleem.

xLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 12:28

jillhorses schreef:
Samsung galaxy S advance, super fijne telefoon. Ik heb hem nu 1,5 jaar en ik laat hem bijna dagelijks vallen :') maar nog geen enkele scheur. Alleen een paar slijtdingen aan de buitenkant!

Die heb ik ook, wat een vreeeeeeeeselijke telefoon! Volgens mij is die van mij gewoon vervloekt, want alle Advance gebruikers zijn er hartstikke tevreden mee, alleen ik klaag maar aan een stuk door dat ie nergens tegen kan en geen geheugen heeft :') Nouja, ik vind dat ding in ieder geval niks.

jillhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 13:01

xLotje schreef:
jillhorses schreef:
Samsung galaxy S advance, super fijne telefoon. Ik heb hem nu 1,5 jaar en ik laat hem bijna dagelijks vallen :') maar nog geen enkele scheur. Alleen een paar slijtdingen aan de buitenkant!

Die heb ik ook, wat een vreeeeeeeeselijke telefoon! Volgens mij is die van mij gewoon vervloekt, want alle Advance gebruikers zijn er hartstikke tevreden mee, alleen ik klaag maar aan een stuk door dat ie nergens tegen kan en geen geheugen heeft :') Nouja, ik vind dat ding in ieder
geval niks.

Ik denk dat je telefoon vervloekt is haha!

xLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 13:02

jillhorses schreef:
Ik denk dat je telefoon vervloekt is haha!

Ik wist het!! *\o/* *\o/* }> :')

Anoniem

Re: Nieuwe telefoon zie door de bomen het bos niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 13:09

Salie halen en opbranden op je telefoon :')

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 13:19

Jans schreef:
Als je voor een Android wil gaan zou ik ook in de Nexus reeks kijken. Die ligt in handen van google zelf en dan heb je ook altijd de meest recente software. Ik ben zelf totaal geen androidgebruiker, maar ook ik ben gecharmeerd van de Nexus toestellen, in tegenstelling tot bijvoorbeeld de vele Galaxy Modellen van Samsung.

Dat zei ik dus ook, maar dat wordt een beetje genegeerd :+ Meestal omdat men ze niet goed kent, maar ze zijn zo veel beter dan eender welke Samsung.

Poek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 13:20

Ik heb samsung galaxy core. Echt een top ding! Meerdere grote apps kunnen erop zonder dat ie traag wordt of vastloopt. Ik heb hem gekocht voor 157,- dus in jou prijsklasse. Ik heb hem nog maar net, maar toch al meerdere keren flink gevallen en nog géén enkele beschadiging.

Voor de galaxy core heb ik de samsung galaxy young gehad. NIET KOPEN! Prima ding voor kinderen die hun eerste mobiel krijgen, maar na een jaar ben je hem zat. Apps zoals candy crush kan je daarop niet eens downloaden en als je facebook download loopt je telefoon vast. Wel heb ik hem 2 jaar gehad, meerdere malen laten vallen (zelfs in de wc) en hij leeft nog steeds.

Samsung galaxy s3 mini (is eerder al genoemd) zou ik ook niet doen. Mijn vriendin heeft hem 3 maanden en hij is al 2 keer weggeweest voor reparatie. Hij kan echt nergens tegen. Verder heeft ie wel meer geheugen, betere beeldkwaliteit en hij is sneller dan de samsung galaxy core.

Dit zijn de enige telefoons die ik echt ken. Succes met kiezen

Sylbana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 22:46

Zoals al eerder genoemd de samsung S2!

Echt een aanrader. Ik heb hem al 1,5 jaar en hij is nog geen 1x naar de maker geweest. Ik ben lomp en laat hem best vaak vallen maar nog nooit een barst gehad. Zit ook vrij veel geheugen in, maar ik heb er ook een SD kaart bij (van 16 GB). Enige nadeel is dat mijn batterij nu heel erg snel leeg gaat.

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 22:55

Hier een Huawei Ascend P6 en is een heel fijn toestel. Heb hiervoor altijd Samsung gehad maar deze bevalt me meer dan prima. Besturingssysteem is gewoon Android dus niks aparts.

Maar als je er geen fijn gevoel bij hebt moet je het natuurlijk niet doen ;)

Taifoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 23:32

Poek schreef:
Ik heb samsung galaxy core. Echt een top ding! Meerdere grote apps kunnen erop zonder dat ie traag wordt of vastloopt. Ik heb hem gekocht voor 157,- dus in jou prijsklasse. Ik heb hem nog maar net, maar toch al meerdere keren flink gevallen en nog géén enkele beschadiging.

Voor de galaxy core heb ik de samsung galaxy young gehad. NIET KOPEN! Prima ding voor kinderen die hun eerste mobiel krijgen, maar na een jaar ben je hem zat. Apps zoals candy crush kan je daarop niet eens downloaden en als je facebook download loopt je telefoon vast. Wel heb ik hem 2 jaar gehad, meerdere malen laten vallen (zelfs in de wc) en hij leeft nog steeds.

Samsung galaxy s3 mini (is eerder al genoemd) zou ik ook niet doen. Mijn vriendin heeft hem 3 maanden en hij is al 2 keer weggeweest voor reparatie. Hij kan echt nergens tegen. Verder heeft ie wel meer geheugen, betere beeldkwaliteit en hij is sneller dan de samsung galaxy core.

Dit zijn de enige telefoons die ik echt ken. Succes met kiezen

De core heb ik ook, ben er echt tevreden mee ja! Hij maakt ook goede foto's trouwens. Mijn oude galaxy gio heeft ook wel eens het bad overleeft en ook een rondje in een modder plas, oeps. Maar deze kan goed tegen vallen, en ja dat gebeurt echt een paar keer per dag. Heb er trouwens wel een hoesje om heen en een schermfolie :)

KleinBoefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 23:41

Ik heb de huawei ascend g510 nu een halfjaar denk ik.. Ik vind hem niet zoveel anders als mijn eerdere samsung. Het enige is dat hij wel een stuk goedkoper is dan de grotere samsungs :))

isawessels00

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 23:50

huawei y300 heeft voor-en nadelen...k zou hem niet nemen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 23:52

Ik heb nu de wolfgang phablet, van de aldi. Onverwoestbaar is ie niet, maar hij is niet snel kapot. Ik heb hem nu 2 keer naar de maken gebracht, ondat ie 2 keer heel ongelukkig op de punt is gevallen. Hij is wel groot, dat is een minpunt. Maar ik kan hem bombarderen met spellen, maar hij blijft super snel. Nieuw gekocht voor 280,-.
Aldi heeft vaker telefoons, zijn erg fijn en als je hem een keer kapot laat vallen valt het meestal binnen de verzekering. Ik vind het een aanrader! Werkt op de nieuwste androids.

De htc chacha is onverwoestbaar met hoesje, ik zweer. Hij is alleen ontzetten traag als je er teveel dingen opzet, dus als je spellen wilt moet je deze niet nemen.

De core is snel, maar voelt heel teer aan.

De Samsung Advance vind ik ook niet fijn, loopt bij mijn zus ook steeds vast.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 23:54

Ik en mijn man hebben beide de Samsung Galaxy X Cover 2 en die bevalt echt prima.
Daar waar ze bij mijn man bij bosjes sneuvel ivm zijn werk in de bouw, blijft deze tot nu toe echt super.
waterdicht, bestand tegen stof, sterker beeldscherm....