Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
mzara schreef:HorseLove28 schreef:Je zou inderdaad de Samsung Galaxy S2 kunnen kopen. Neem alsjeblieft geen mobiel zoals de Galaxy Young, vreselijk, mijn vriendin heeft er een en het is zo'n klein schermpje en hij heeft niet echt een goede beeld kwaliteit. Ook best wel weinig geheugen... Je kan hem natuurlijk ook uitbreiden met een SD kaartje.
Nee. sd kaart is GEEN oplossing. fotos enzo kun je erop zetten. maar de meeste apps en geheugen niet. die komen allemaal op het telefoongeheugen en kun je niet verplaatsen. mijn telefoongeheugen is vol en ik heb een sd kaart van 32 gig, paar % ingebruik . heb je helemaal niks aan.
jillhorses schreef:Samsung galaxy S advance, super fijne telefoon. Ik heb hem nu 1,5 jaar en ik laat hem bijna dagelijks vallenmaar nog geen enkele scheur. Alleen een paar slijtdingen aan de buitenkant!
Nouja, ik vind dat ding in ieder geval niks. xLotje schreef:jillhorses schreef:Samsung galaxy S advance, super fijne telefoon. Ik heb hem nu 1,5 jaar en ik laat hem bijna dagelijks vallenmaar nog geen enkele scheur. Alleen een paar slijtdingen aan de buitenkant!
Die heb ik ook, wat een vreeeeeeeeselijke telefoon! Volgens mij is die van mij gewoon vervloekt, want alle Advance gebruikers zijn er hartstikke tevreden mee, alleen ik klaag maar aan een stuk door dat ie nergens tegen kan en geen geheugen heeftNouja, ik vind dat ding in ieder
geval niks.
Jans schreef:Als je voor een Android wil gaan zou ik ook in de Nexus reeks kijken. Die ligt in handen van google zelf en dan heb je ook altijd de meest recente software. Ik ben zelf totaal geen androidgebruiker, maar ook ik ben gecharmeerd van de Nexus toestellen, in tegenstelling tot bijvoorbeeld de vele Galaxy Modellen van Samsung.
Meestal omdat men ze niet goed kent, maar ze zijn zo veel beter dan eender welke Samsung. Poek schreef:Ik heb samsung galaxy core. Echt een top ding! Meerdere grote apps kunnen erop zonder dat ie traag wordt of vastloopt. Ik heb hem gekocht voor 157,- dus in jou prijsklasse. Ik heb hem nog maar net, maar toch al meerdere keren flink gevallen en nog géén enkele beschadiging.
Voor de galaxy core heb ik de samsung galaxy young gehad. NIET KOPEN! Prima ding voor kinderen die hun eerste mobiel krijgen, maar na een jaar ben je hem zat. Apps zoals candy crush kan je daarop niet eens downloaden en als je facebook download loopt je telefoon vast. Wel heb ik hem 2 jaar gehad, meerdere malen laten vallen (zelfs in de wc) en hij leeft nog steeds.
Samsung galaxy s3 mini (is eerder al genoemd) zou ik ook niet doen. Mijn vriendin heeft hem 3 maanden en hij is al 2 keer weggeweest voor reparatie. Hij kan echt nergens tegen. Verder heeft ie wel meer geheugen, betere beeldkwaliteit en hij is sneller dan de samsung galaxy core.
Dit zijn de enige telefoons die ik echt ken. Succes met kiezen