Telefoon laad niet meer op

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Pandameisje

Re: Telefoon laad niet meer op

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-14 22:57

dat had papa toen geddaan die is op zoek naar de afschrift

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-14 23:23

in de telefoon konden ze zien dat ik nog garantie gehad maar ja woensdag kreeg ik het nieuws om laad conector te vervangen ben ik nu ongeveer 3 of 4 weken mijn telefoon kwijt :(

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 23:26

Laadconnector vervangen duurt bij ons een half dagje, mits op voorraad, anders 2 werkdagen.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 23:48

botoga schreef:
Voel eens of je batterij niet is vervormd, bol geworden.
Het kan zijn dat de batterij zichzelf heeft opgeblazen en daardoor niet goed meer oplaadt.
Je kan contact zoeken met samsung, hun vragen dan een aantal gegevens en sturen dan een nieuwe baterij toe.
De kans bestaat wel dat je die moet betalen, ligt eraan hoe oud deze is.
Tip: laad de batterij nooit 's nachts op, wanneer de batterij vol is en deze toch aan de lader blijft bestaat de kans dat de batterij zich dus opblaast door overlbelading; beter dus om overdag korte tijden op te laden.

Dat is bij de telefoons van tegenwoordig haast onmogelijk, net als dat telefoons aan de lader leggen voor 5 minuten ook geen kwaad kan en het zelfs beter is dat als je je telefoon al een tijd in gebruik hebt hem niet meer helemaal leeg te laten lopen. Zal eens kijken of ik dat artikel nog ergens terug kan vinden...

Edit;
https://www.hi.nl/blog/phone-opladen-he ... je-zin-107 .

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 10:36

Ik heb gratis een nieuwe batterij gekregen ondanks dat ik geen garantie meer had! Was eigenlijk 30 euro.

Tis zaaaaaalig! Zelfs met een hele dag gebruiken red ie het tot savonds.

Sabzje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 13:23

Blacky94 schreef:
botoga schreef:
Voel eens of je batterij niet is vervormd, bol geworden.
Het kan zijn dat de batterij zichzelf heeft opgeblazen en daardoor niet goed meer oplaadt.
Je kan contact zoeken met samsung, hun vragen dan een aantal gegevens en sturen dan een nieuwe baterij toe.
De kans bestaat wel dat je die moet betalen, ligt eraan hoe oud deze is.
Tip: laad de batterij nooit 's nachts op, wanneer de batterij vol is en deze toch aan de lader blijft bestaat de kans dat de batterij zich dus opblaast door overlbelading; beter dus om overdag korte tijden op te laden.

Dat is bij de telefoons van tegenwoordig haast onmogelijk, net als dat telefoons aan de lader leggen voor 5 minuten ook geen kwaad kan en het zelfs beter is dat als je je telefoon al een tijd in gebruik hebt hem niet meer helemaal leeg te laten lopen. Zal eens kijken of ik dat artikel nog ergens terug kan vinden...

Edit;
https://www.hi.nl/blog/phone-opladen-he ... je-zin-107 .

Ik heb dit pas geleden gehad en heb kosteloos een nieuwe batterij toegestuurd gekregen van Samsung. Dus het is wel mogelijk..