Smartphone?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

palousa_boy

Re: Smartphone?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 12:11

Ik ben al een jaar fan van m'n iPhone 4s
Maar ik heb hier meer van Apple dus dat werkt wat fijner.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 12:13

Ik ben ook fan van de Iphone. Voor mij nooit meer wat anders.

De Huawei wordt wel steeds groter, maar ik vind het toch wel een gok, omdat het een minder populair merk is. Ik vraag me dan altijd af waarom en vraag me af of hij qua gebruiksvriendelijkheid en compatibiliteit wel goed is.

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-14 12:18

Der staan hele positieve dingen bij.. En hele negatieve dingen hij is snel, goed en makkelijk in het gebruik, de een zegt hij word snel heet heeeel heet.. De ander zegt valt wel mee, alleen als je intensief spelletjes speelt ! Dan is het verhaal ja hij is dun, hij kan niet in je zak dan verbuigd ie, en dan is het nee dat valt wel mee!

Ik neig gewoon naaar een S3.

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 12:22

Ik heb alweer een paar maanden de Huawei ascend G700 en ben er erg blij mee! Heb hem zonder abbo maar gewoon gekocht, is geen heel duur toestel. Ik heb hiervoor een HTC gehad en een Sony Ericsson, die Sony vond ik vreselijk, de HTC was fijn, vergelijkbaar met de Huawei. Mooi scherm, fijne kleuren, gebruiksvriendelijk, batterij die het zo 2 dagen vol houdt, genoeg ruimte voor een boel apps enzovoort. Enige is dat de camera die er op zit niet zo denderend is, maar nog heel best te gebruiken :) Ik maak op dit toestel ook veel gebruik van de swype mogelijkheid en begin voor het eerst een minder grote hekel te krijgen aan het sturen van berichtjes met mijn telefoon :+ Als ik nu weer een toestel zou gaan kiezen zou ik zeker weten weer voor een Huawei kiezen vanwege de prijs/kwaliteit verhouding :)

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 13:02

Data is gewoon bij te kopen, 600MB of 1GB. Volgens mij is de S4 nergens zo goedkoop als hier met abbo :)

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 14:03

Niinatjuh schreef:
Heeehee,

Ik wilde een nieuwe smartphone uitzoeken, nou is er zoooo veeeel keus !
Wat ik zoek ; een beetje een grote smartphone, ik haat die kleine toetsjes met smartphones.. Een beetje een betaalbaar abonnement.. En dat was het eigk wel! Iemand een telefoon die hij of zij aanraad?
Ik ben zelf ook al een beetje aan t rondkijken en vergelijken !

xx

Ik heb eigenlijk vrij weinig het idee wat je hiermee wilt.
Wat van belang is om te weten, heb je al een nummer en bij welke provider? Wil je IOS (iPhone -> kleine toestellen / duur en vallen dus af?) of Android of Windows Phone? (Nokia Lumia, wel beperkter app aanbod.)

Maar bijkomstig is dat je eigenlijk ook geen flauw idee hebt wat je aan minuten/sms en of MB's verbruikt of nodig zal hebben.

Ik zag ergens voorbij komen over een Galaxy S4, via Belsimpel.nl is een Galaxy S4 aan te schaffen voor €25,- per maand met 200 minuten of 200 SMS (1 minuut = 1 SMS en andersom) en 1GB data. Wel eenmalig €22,- bijbetalen. (+ aansluitkosten). Je krijgt dan wel weer €100,- retour tot en met 30 april.

Als je al op het Vodafone netwerk zit zou ik eens kijken naar de link van Choiix, wel minder MB's maar als dat niet zo erg is heb je ook een goede. (is in euro's over 2 jaar iets goedkoper.)

Neem ook dit topic even door: [HTT] Topic telefoonkeuze
Staan ook veel adviezen in inmiddels en de nodige informatie met betrekking tot telefoons en abonnementen.

Choiix schreef:
Voor de rest: Quad, waar blijf je? ;)

Ben ik al! Zakelijke lunch. :9