Gewoon wifi aan thuis en waar mogelijk op plekken waar je veel bent of als je weet dat je op een bepaald moment veel gebruikt gewoon kijken of er ergens wifi punt is, tegenwoordig zijn dat er zoveel, ook openbaar. Apps alleen downloaden en updaten op wifi. Geloof me dan haal je echt de 500mb niet.
Nou dat ligt aan je gebruik, ik heb het dubbele en zit er bijna altijd wel tegenaan en heel soms overheen (1000mb), terwijl ik hem thuis ook op wifi heb en mijn mobiel echt niet aan mujn hand vastgeplakt zit. Misschien een beetje dan...
AvWShots
Geplaatst: 09-03-14 01:29
Dan heb je denk wat apps op de achtergrond draaien? Of je kijk je filmpjes/download/update je dingen? Of vaak Facebook vernieuwen oid.
Alleen whatsapp en soms eens bokt buiten de wifi om geeft namelijk amper verbruik. Zeker whatsapp verbruikt bijna niets.
Heb ooit eens een app gehad waarmee ik ook per app het gebruik zag namelijk. App veel, maar dat verbuikt zo verbazend weinig.
Mijn batterij staat bol, dus gebruik al een tijdje een andere telefoon. Maar als het goed is gewoon bij het overzicht van je aplicaties via instellingen. Daar kun je zien welke aanstaan en ze ook uitzetten. Ook door (dacht ik) langer de menu knop in te drukken kun je zien wat er actief is. Batterij gebruik kan je ook wel het 1 en ander vertellen.