Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Renee1991 schreef:Desperado_ schreef:Eh? Ik mijn oudere iPhone 4S ook......ook de levensduur van de batterij is aanzienlijk langer, ik laad mijn Note 1x in 48 uur op.
Oh en nog iets.. Apple behoudt zijn waarde veel langer dan Samsung. Misschien nu niet aan de orde, maar als je je iPhone ooit weer wilt verkopen, krijg je er veel meer voor terug dan voor Samsung.
Nog meer argumenten nodig? Ik kan nog wel ff doorgaan

MyHorseGirl schreef:Mijn batterij is binnen een paar uur leeg.. (iPhone 4S) Sluit altijd al mn apps af, locatievoorziening uit bij de meeste apps, 3G uit, dataroaming uit...
Floor_x schreef:Desperado_ schreef:Tis maar net wat je zelf fijner vindt, ik heb de Note 3 en zweer erbij.
Heb er een flip cover om zitten en hij is al een aantal keer gestuiterd maar ziet er nog uit als nieuw.
Wat voor mij erg belangrijk is, is dat de resolutie van de camera, camera opties, geluid, beeldresolutie aanzienlijk beter is dan die van Apple. Ook vindt ik Android beter en makkelijker dan iOS even als Google navigatie ook de levensduur van de batterij is aanzienlijk langer, ik laad mijn Note 1x in 48 uur op.
Enige nadeel is dat als je 'm laat vallen en je hebt geen hoesje eromheen en je beelscherm gaat kapot betaal je meer eigen risico omdat het beeld (veel) groter is. Het ligt ook aan je verzekering natuurlijk, ik kreeg gewoon een S3 leentoestel en mijn eigen telefoon was binnen 14 werkdagen alweer terug.
Je kan beter bij jezelf nagaan wat je belangrijk vindt aan een telefoon en de vergelijkingen op internet bekijken en daaruit je conclusie trekken. Succes!
14 werkdagen en dat vind je snel?!Da's bijna drie weken!
Renee1991 schreef:Desperado_ schreef:Eh? Ik mijn oudere iPhone 4S ook......ook de levensduur van de batterij is aanzienlijk langer, ik laad mijn Note 1x in 48 uur op.

apple werkt tenminste lekker, windows en android werken niet prettig vind ik. MyHorseGirl schreef:. Vind het open systeem van samsung wel iets aantrekkelijker, via internet gewoon meteen muziek downloaden op je samsung, bij apple kan dit absoluut niet.