xHaithi schreef:ilaan schreef:xHaithi
Die had ik ook gezien, maar ik gebruik nooit een tablet, dus vind dat een beetje zonde dan..
Hij werkt niet als een echte tablet hoor. Hij heeft gewoon een aanraakscherm dat je kan gebruiken in plaats van een muis of touchpad. Het is geen systeem met enkel applicaties bv. En er wordt blijkbaar office bijgeleverd, wat wel prettig is.
Maar het is jouw keuze natuurlijk. Als het je niet fijn of onnodig lijkt moet je het niet doen. Zeker als je toch liever voor een groter scherm gaat (wat ik overigens heel goed kan begrijpen, ik ben zelf niet voor kleine schermen) vallen deze mini's en tablets uiteraard af.
Ik vrees wel dat je erg weinig keuze zal hebben als je budget maar 400 euro is. Ik denk dat de kwaliteit van de laptops die dan binnen je budget liggen maar weinig zal verschillen. Ze zouden goed genoeg moeten zijn om aan jouw eisen te voldoen, maar verwacht er geen echt goede laptop voor.
Ik verwacht er een laptop voor met een redelijke snelheid en een die niet om de haverklap kapot gaat en verder gewoon doet wat ik wil. En mijn budget kan altijd nog met 100 euro of meer omhoog. Maar heb hiervoor een van apple gehad van jawel, 1200 euries en dat geld had ik net zo goed kunnen verbranden haha
Ik heb moeite met het Quote van het PBknopje te onderscheiden
Na zo'n 6 jaar bokt is dat blijkbaar nog steeds niet doorgedrongen.
Daar staat het op. En zoals ik al zei, anders even langs de turk, die zet het er ook voor niks voor een tientje op haha