Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ellissofie schreef:Het is jouw keuze, maar het is echt een ongeorganiseerd zooitje daar. Diploma's die niet worden uitgereikt maar in de kluis blijven liggen (en vervolgens moet je zelf vragen of ze je diploma hebben en of ze die willen geven), leraren die niet op komen dagen voor lessen, verkeerde toetsen die worden afgenomen.. Zomaar wat dingetjes die ik heb gehoord van studenten daar. Ik zou er nooit van m'n leven willen studeren.
litilaura schreef:@ paloedie bah nee zou het inderdaad geen prettig idee vinden met drugsverslaafden in een pand te wonen, voor een meisje uit een dorpje in Limburg is de grote stad sowieso al een jungle. ik kijk iedere dag op kamernet, nederwoon, jaap.nl, huurwoningen, 123 wonen, en marktplaat.
@ nachtlampje een kaartje bij de supermarkt is een goed idee! toen ik afgelopen november bij stal arlo ging kijken stonden alle paarden lekker buiten weliswaar niet op gras maar op zand/modder maar ze kwamen het hele jaar buiten, en een de zomer zouden ze een grasweide krijgen is mij verteld. de stallen waren licht en ruim met sociaal contact onderling en een super dikke laag stro dus ik dacht dat het juist een super stal was maar zal jou stal ook zeker overwegen het fijne is dat stal Arlo helemaal vol pension is dus als ik stage heb ( wat in de zorg ook nachtdiensten zijn) hoef ik niet perse naar Isa toe
litilaura schreef:de keuze tussen hbo en mbo is geen afweging kwa locatie maar ik ben er nog niet helemaal over uit wat het beste bij mij past, en het is ervan afhankelijk of ik mijn havo wel red
litilaura schreef:Hallo ik heb opeens heel goed nieuws! Mijn meest favoriete huis waar ik ben gaan kijken begin januari heeft per 1 juni een kamer vrij!! Op de vraag of ik nog steeds interesse heb heb ik tuurlijk meteen ja gezegd!! Ben helemaal hyper jeehh
Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje als jij doet, maar heb dan geen eigen paard. Ik rijd alleen in apeldoorn. (En heb de vpk opleiding bijna afgerond
)