Nachtlampje schreef:Ik heb zowel met Wehkamp en met Ikea toch geen goede ervaringen.. Eerste maanden sliep het heerlijk, daarna kwam er al snel een kuil en werd ik met rugpijn wakker.
Ik heb mijn bed van Tom Smeenk, misschien dat je daar iets kan vinden?
Zelf heb ik een 2ehands Auping ombouw (met spiraalbodems) en een nieuw matras (7-laags nogwat) van hem (hij handelt in 2ehands Auping ombouwdingesen).
Is het eerste matras/bed waar ik pijnloos en fijn op slaap.
Heb net even vluchtig op de site gekeken, maar de boxsprings zijn niet goedkoop zeg maar..
hoi hoi,persoonlijk zal ik niet zo snel een box kopen van 180- 200, dit ivm omdraaien ,wat de levens duur van een matras verlengd, ik zou gaan voor 2 x 90-200, heeft overal zijn voordelen mee, is niet zo lomp als de groote, normaal als je een box koopt, koop je die incl matrassen, en daar zit meestal de clou, het zijn gewone mattrassen,van zeg sg 25, wil je lekker liggen moet je voor een combi spring of pokket matras gaan, dven extra onder steuning voor langgere tijd, meestal bestaat een setje uit 2x box,,2 x matras en 1 x topper,,en als je rond kijkt zijn ze wel goedkoop te krijgen, maar je moet toch snel rond de 1000 gaan denken, succes ermee( matrassen en boxspring maker)