felicity schreef:Zelf gebruik ik alweer 3 jaar een AEG zakloze stofzuiger met twee honden en die bevalt me ook prima.
Die heb ik dus nu ook; AEG elektrolux air max.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Duurder, maar gaat lang mee (mijn wasmachine van Miele draait al 25 jaar zonder problemen!).
anneliesdj schreef:Ik vind het wat prijzig en ik lees er niet overal zulke goede dingen over.

Muisbal schreef:Boven budget, maar wellicht als je het er voor over hebt om meer eraan uit te geven:
Voor 180 euro heb je een "Henry" stofzuiger van Numatic. Worden vaak in winkels gebruikt. Die krengen zuigen echt als een tierelier en hebben grote zakken, dus weinig vervangen.
Erwin89 schreef:anneliesdj schreef:Wat niet?
Hij zuigt al een tijdje niet meer zo geweldig, de stang is halfstuk en ik heb het filter opgeblazen.
dat klinkt niet zo best
wat voor 1 is het?
Muisbal schreef:Boven budget, maar wellicht als je het er voor over hebt om meer eraan uit te geven:
Voor 180 euro heb je een "Henry" stofzuiger van Numatic. Worden vaak in winkels gebruikt. Die krengen zuigen echt als een tierelier en hebben grote zakken, dus weinig vervangen.
anneliesdj schreef:Erwin89 schreef:
dat klinkt niet zo best
wat voor 1 is het?
De stang was vanaf het begin niet ideaal, maar is nu ook stuk, werkt niet goed meer.
Filter was mijn eigen schuld maar hij zoog toch al niet goed meer dus was al aan vervanging toe.
Maakt nu ook dondersveel herrie, kinderen schreeuwen dat ik niet meer mag stofzuigen.
Het is een AEG elektrolux air max
anneliesdj schreef:Muisbal schreef:Boven budget, maar wellicht als je het er voor over hebt om meer eraan uit te geven:
Wat kosten die stofzakken dan?
Is zeker een kapitalenuitgave elke keer.
anneliesdj schreef:Muisbal schreef:Boven budget, maar wellicht als je het er voor over hebt om meer eraan uit te geven:
Wat kosten die stofzakken dan?
Is zeker een kapitalenuitgave elke keer.