Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tieneke schreef:Met de eisen die je stelt, kan je zowat elke laptop nemen. Het is pas als je meer nodig hebt dan internetten en schoolwerk, dat het ingewikkelder wordt. Wat me niet zo eenvoudig lijkt, is het 15/16 inch en toch een extra numeriek klaviertje opzij, ik weet niet of dat veel voorkomt in die maat.
Ik heb sinds een jaar of 8 een HP Pavillion dv9000. Ik ben er erg tevreden over, al is de batterij stuk (en aangezien ik hem niet meer moet meenemen, steek ik gewoon de stekker in thuis) en heeft hij een ventilatieprobleempje als hij lang moet draaien.
Een Sony Vaio zou ik zelf niet doen, gewoon omdat mijn zus op 5 jaar tijd de batterij 2 keer heeft moeten vervangen.
Als ik jou was, zou ik gewoon een winkel binnenstappen en advies vragen. Voor hetgeen jij nodig hebt, kan je daar ook op vertrouwen.

,daniekjuh schreef:Sony Vaio! Ik heb ook de witte, nu een maand en ben er heel tevreden over!
).
_Kellyy schreef:daniekjuh schreef:Sony Vaio! Ik heb ook de witte, nu een maand en ben er heel tevreden over!
Hier ook sinds een paar dagen, mijn laptop gaf namelijk de geest een paar dagen geleden..
Ik vind deze laptop super fijn werken en voldoet ook nog eens aan al je eisen. Ik heb er echt geen spijt van dat ik deze laptop heb gekocht!
Edit: Ik heb ook de witte versie
Welke Sony Vaio hebben jullie precies? Is dat deze?: