Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik heb er zelf ook 1 samen met mijn vader. Enige nadeel is dat ie wel erg zwaar is. Maar ik vind Vespa echt geweldig mooi dus daar zou ik echt voor gaan als ik jou was
VeraPopeye schreef:Vind je vader hem ook fijn? Mijn vader wil wel meebetalen, maar dat wil hij er ook op rijden. Maar hij vind een vespa niet fijn/mooi. Dus dat wordt even overhalen.
Welke heb jij?
Het enige nadeel aan Vespa is wel dat de km teller sneller kapot gaat dan bij andere scooters. Manderino schreef:Als je geld voor een Vespa hebt zou ik daar voor gaan, heb je een goede scooter! De mio zijn leuke scooters, maar als er iets stuk is zijn onderdelen lastig te vinden.
maar zag dat een meisje laatst haar gymkleren en tas met boeken er zo ingooide en hem dicht deed zonder moeite, dus de fiddle heeft wel een grote denk ik
to be honest, vind ik het risicovoller om een vespa te nemen.. die mag je wel goed op (ketting)slot gaan zetten..
voor een nieuwe kan je al een 2e hands wat ouder autootje hebben en je hoeft hem niet helemaal in te rijden
) jaar oud, loopt nog steeds 1 op 35, en start altijd, maakt niet uit met welke temperatuur (met vriesweer moet ik wel een keer extra starten laat maar zeggen) 

JoellaLoves schreef:ah ik heb hem gevonden hoor ! [ Afbeelding ]
http://www.voordeelscooters.nl/riva-scooter.html
bekijk die site maar eventjes
je hebt allemaal kleuren zelfs roze als je het leuk vind !