particulier heeft geen wachtlijsten
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
particulier heeft geen wachtlijsten
K_im schreef:Hanmar schreef:Hier het plan om in de komende maanden te gaan zoeken, wonen nu nog heerlijk in de UK maar beginnen nu richting Nederland te kijken. Helaas, specifiek in de regio Amsterdam (i.v.m. studie/werk) en met helaas bij lange na niet genoeg opgebouwde wachttijd voor woningnet. En inderdaad, van die inkomenseisen van 4/5x de maandhuur word je gewoon niet vrolijk![]()
Hebben hier mensen ervaring met het vinden van antikraak-woningen? Die onzekerheid lijkt me niet geweldig, maar het zou wellicht wel een optie zijn, in elk geval om een tijd te overbruggen...
Ik heb sinds 31 december mijn sleutel voor een anti-kraakwoning in IJmuiden. Hier komen er geregeld nog wat vrij. (staat op de lijst om gesloopt te worden.. Maar er is geen geld voor). Nog geen half uur met de auto vanaf Amsterdam. Als je wil kan ik je in contact brengen?
.
, want dit is echt nét onder Groningen dus ik geloof er nog niks van. Maar hé, wie weet een mooi doorgroeiplekje
. Compleet appartementje met een aparte slaapkamer, dus wat dat betreft prima
.
. 
.

.
nu ik ook een inkomen heb en kan sparen
. Wel jammer dat je door de ramen weinig ziet (dakramen, dus schuin dus weinig uitzicht). Verder allemaal netjes etc. Knalgroene muren, dus daar zit nog wat werk in, haha! Lastig, moet vandaag beslissen, wil wel, maar is toch wel een hele stap....
. Sting schreef:Moet vandaag nog doorbellen of ik het wil hebben, vind het toch wel snel gaan nu opeens! Moet ik gauwgauw gaan beslissen wat voor bank, stoelen, tafel, koelkast, bed etc. ik wil... jeetje, dat had ik niet verwacht.
Jullie alvast succes morgen!