lucifertje schreef:Zelf heb ik een Iphone, SonyEricson en nu de HTC one gehad. Voor mij springt de HTC er boven uit. Qua batterijduur met name.
Mijn aller grootste nadeel van de iphone die ik had was dat die uit glas bestond en de 2x dat die gevallen is het niet overleeft heeft.
SonyEricson is vwb de besturing hetzelfde als de HTC alleen werd deze na intensief gebruik van 1,5 jaar erg langzaam en liep de batterijduur flink terug.
Is puur toeval. Mijn iPhone is al vaak zat gevallen (geen hoesje) en heeft echt geen krasje 
Terwijl de S4 van een vriendinnetje van mij 2 keer is gevallen en beide keren lag het hele scherm aan stukken.
Dus zowel de Samsung als de iPhone kunnen ongelukkig vallen en barsten, maar ook net zo goed niet.
Ik ben persoonlijk fan van de iPhone TS, vind hem fijn en makkelijk in gebruik. En je kan hem zo overzichtelijk maken als je zelf wil dmv mapjes om je apps in op te slaan. Voordeel vind ik ook dat de iPhone maar een klein aantal vooraf gedownloade apps heeft die je niet kan verwijderen. En Samsung heeft er veel meer.