Heb ook nog een tijdje fulltime gewerkt, en dat was van mijn verblijfplaats naar kantoor 20 minuten met de auto. Heb t ook een paar keer gefietst maar dat was minder chill, bijna 1,5 uur fietsen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Heb ook nog een tijdje fulltime gewerkt, en dat was van mijn verblijfplaats naar kantoor 20 minuten met de auto. Heb t ook een paar keer gefietst maar dat was minder chill, bijna 1,5 uur fietsen
lucifertje schreef:Heenweg doe ik 3 kwartier over, terugweg is een drama waar ik op de drukke dagen, dinsdag en donderdag soms wel eens 2 uur onderweg ben.
Lang leven de idioot die de vernieuwing van de A2 van Utrecht richting Den Bosch bedacht heeft.
Dungen schreef:lucifertje schreef:Heenweg doe ik 3 kwartier over, terugweg is een drama waar ik op de drukke dagen, dinsdag en donderdag soms wel eens 2 uur onderweg ben.
Lang leven de idioot die de vernieuwing van de A2 van Utrecht richting Den Bosch bedacht heeft.
Daar denk ik elke dag bij na als ik weer eens in de file sta daar!
Ik snap echt niet dat iemand zo ongelooflijk dom kan zijn om dit zo te ontwerpen! Laat staan over de belachelijke matrixborden die om de haverklap aanspringen terwijl er niks aan de hand, behalve dat mensen VOL op de rem gaan.
)
daarintegen heb ik nu in de kerstvakantie gewoon thuis gewerkt, dan doe ik toch iets minder maar dat kan dan ook gewoon! is ook goud waard.
quera schreef:Word wat lastig met mijn werk

maar goed, mijn straal voor de zoektocht naar werk is een uur reistijd. Dat vind ik nog prima te doen