Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ijssnuiver schreef:Grappig om te lezen dat veel mensen grote huizen willen. Ik zou gaan voor een klein, gezellig huisje. Wat comfortabel en ruim genoeg is voor 2 personen. Scheelt enorm veel schoonmaken(en een schoonmaakster over de vloer vind ik geen fijn idee).
Dus klein huisje, een mooie uitloopstal/paddock paradise + rijbak en loswerkring aan huis. Klein 2 paards vrachtwagentje.
Maar bovenal zou ik me direct inschrijven voor opleiding diergeneeskunde en dan hopen dat ik ingeloot word! (omdat ik nu te oud ben voor stufi red ik het financieel gewoon niet om een dure fulltime opleiding te gaan volgen).

ijssnuiver schreef:Grappig om te lezen dat veel mensen grote huizen willen. Ik zou gaan voor een klein, gezellig huisje. Wat comfortabel en ruim genoeg is voor 2 personen. Scheelt enorm veel schoonmaken(en een schoonmaakster over de vloer vind ik geen fijn idee).
Dus klein huisje, een mooie uitloopstal/paddock paradise + rijbak en loswerkring aan huis. Klein 2 paards vrachtwagentje.
Maar bovenal zou ik me direct inschrijven voor opleiding diergeneeskunde en dan hopen dat ik ingeloot word! (omdat ik nu te oud ben voor stufi red ik het financieel gewoon niet om een dure fulltime opleiding te gaan volgen).
en daarna komen de mooie huizen.. auto's en luxe wel
rainbow8 schreef:5. Last but nog least een stichting beginnen die 3 gangenmenu's maakt voor de minderbedeelden onder ons voor 1,50 als bijdrage aan de kosten. Dus voorgerecht (soep van de dag), hoofdgerecht (een bord gezond voedsel), toetje (kan ook een stuk fruit zijn). Dit dus voor mensen die bij de schuldsanering zitten of de zogenaamde working poor.. je snapt de strekking wel.
Anoeska27 schreef:rainbow8 schreef:5. Last but nog least een stichting beginnen die 3 gangenmenu's maakt voor de minderbedeelden onder ons voor 1,50 als bijdrage aan de kosten. Dus voorgerecht (soep van de dag), hoofdgerecht (een bord gezond voedsel), toetje (kan ook een stuk fruit zijn). Dit dus voor mensen die bij de schuldsanering zitten of de zogenaamde working poor.. je snapt de strekking wel.
Zoiets zijn ze net gestart in Den Haag. Wel iets duurder, nl € 5,- voor een 3-gangenmenu met een drankje erbij. Goed initiatief!

. Ik hoef nooit mee naar school. Ik reis ook heel veel. Én maak een reis naar Mongolie