inmiddels is het in deze tijd voor ons bijna niet te doen om een hypotheek te krijgen en we zijn beiden niet zeker van vast werk, dat maakt het allemaal nog een beetje moeilijker 
Voorlopig houden wij het dus gewoon bij huren
wel willen we in de toekomst naar een wat groter huurhuis verhuizen zodat we eventueel ook aan kindjes etc kunnen beginnen, maar kopen zit er voorlopig nog niet in, hoe graag ik dat ook zou willen.
)
. Ik heb het huis gekocht met de insteek dat ik er zelf zou gaan wonen, maar leerde mn ex nogal op een onhandig tijdstip kennen (maand voor de overdracht en helse verbouwing geplanned). Doordat we er meteen samen in hebben gezeten, was het appeltje-eitje qua kosten zeg maar. Daardoor moest ik echt aan mijn nieuwe uitgavenpatroon wennen toen hij eenmaal weg was.
. Alhoewel.. als ik nu voor dezelfde keus had gestaan, had ik denk ik een huis gekocht in de omliggende stad. Daar zijn de huizen goedkoper/ je krijgt meer ruimte voor hetzelfde geld. Maar ik woon hier heerlijk en wil er eigenlijk niet meer weg. Het is hier trouwens altijd mijn huis geweest, vriend woonde bij mij in. Toen we uit elkaar gingen was het dus ook letterlijk spullen weg en doei. Dus geen trammelant om die zaken. Inboedel en alles was ook van mij, enige wat eruit is gegaan waren zijn kleding en de koelkast. Maar mijn koelkast stond als drankkoelkast in de schuur dus kan er niet zo wakker om liggen
.
. Zeeuws Vlaanderen is simpel gezegd toch eigenlijk gewoon zuid belgie?
. Ik ken nog mensen die jaren terug iets gekocht hebben waarvan ik nu nog geen enkele keer iets ben tegengekomen dat zelfs maar in de buurt van hun koopprijs komt.

De woningbouw was niet van plan om de doorgang dicht te maken, dus heb ik dit zo goed en zo kwaad maar zelf gedaan. Verder had ik geen privé buiten stukje, wat ik heel erg miste en zo was er nog wel meer.