Wat een paradijsje, Astrid! Heerlijk, zo'n prachtig huis met zoveel geschiedenis en al die gezellige beestjes erbij. Leuke kat trouwens
avaluna
Geplaatst: 17-11-13 22:20
Yeah, het topic is af en wat is het prachtig! Fijn dat we mogen mee genieten van jullie prachtige plek, het is niet alleen heel erg mooi, maar ook een echt thuis zo te zien; geniet er maar lekker samen van, samen met de hele beestenboel
oef wat mooi! Wist niet dat je zulke paradijzen ook huren kon ipv kopen. Geniet er van!
Akecheta
Geplaatst: 17-11-13 22:22
Prachtige plek Astrid! Beautiful!
Benita
Geplaatst: 17-11-13 22:22
Wauw, wat een mooi karakteristiek huis. Heel veel geluk in jullie nieuwe stek.
Jammer van de kippetjes.
shetties
Geplaatst: 17-11-13 22:25
Gaaaf!
En dat kleine hondje is echt schattig
geerke
Geplaatst: 17-11-13 22:25
Wat een prachtig huis en prachtige plek!!
rocymax
Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-13 22:27
Jeetje, wat een hoop reacties Dat had ik niet verwacht, hartstikke bedankt allemaal
Roosch, ik ben supergelukkig Kentaro, hahaha idd, om jullie allemaal jaloers te maken. De haard is heerlijk En wie weet in de toekomst dat we enkele vakantiehuisjes plaatsen? Naomi, Mimi ons hondje is ons zonnetje in huis Astaloca Superassie, het rare is dat het in de zomer hier lekker koel is, in augustus sliepen we hier gewoon met een licht dekbed.En nu is het vrij koud. Salou ligt aan de kust, en ons huis 40 minuten van Salou vandaan in het binnenland, het verschil in temperatuur met Salou is 10 graden. Lizzy, misschien, heel misschien laten we in de toekomst een paar bungalowtjes neerzetten, je kunt hier geweldige ritten maken, er is een kastelen en kloosterroute, een wijnroute , etc. Een vriend hier vlakbij heeft een manege en organiseert wel routes en ruitervakanties, voor een ieder die geinteresseerd is heb ik wel een linkje naar zijn website. En dan komen jullie bij mij een bakkie drinken. Getup, dankje. Evelien, heerlijk he!! Ja Fauno hebben we uit een asiel, was aangereden en heeft tig operaties gehad, daar merk je nu helemaal niets meer van, hij vindt het heerlijk hier op het land en natuurlijk voor de open haard. Manon, dankjewel, het voelt ook echt als een thuis Ben eigenlijk ook heel benieuwd naar fotos van jouw huis, lijkt me ook heel gaaf een topicje daarover te zien. Maria, normaal gesproken zijn die ook niet te huur, maar de eigenaar heeft zoveel geld , masias en land, dat hij echt wel huurders nodig heeft, anders komt het leeg te staan en wordt er gestolen of krakers erin. We hebben echt geluk gehad. Thanks Yvonne!! Benita, idd heel jammer, ze begonnen net al aan onze stem gewend te raken. Er komen als het hok verstevigt is, weer nieuwe kipjes hoor.
Ik ben heel blij met de leuke en lieve reacties allemaal, bedankt!!
MarvanTom
Geplaatst: 17-11-13 22:30
Astaloca schreef:
Ja, leuk.. echt leuk.
...
Ik ben jaloers.
Zucht. Ik ook...
Patsab
Geplaatst: 17-11-13 22:31
Astaloca schreef:
Ja, leuk.. echt leuk.
...
Ik ben jaloers.
+1
Lizzyy schreef:
Waaaauuw! Wat onwijs mooi! Jeetje mina bieden jullie ook logeerplekken aan in de zomer?
En nogmaals +1
unamie
Geplaatst: 17-11-13 22:32
Wat een bijzonder mooie plek zeg !! Net als in de film
pien_2010
Geplaatst: 17-11-13 22:32
Wouw Roc wat een prachtig topic heb je gemaakt van je mooie huis en plek. Echt WOUW!. Ik gun je zo alle geluk, warmte en gezelligheid daar. Aan het huis en de plek zal het niet liggen. Als je een keer in de kapel bent steek maar namens mij een kaarsje voor jou en je dierbaren op, met de wens dat je daar nog heel lang met plezier mag wonen. Dat wens ik je toe en die wens kun je beter op die plek doen. Ik zit hier met een brede grijns achter mijn computer want vind het echt helemaal te gek. O enne ik ben absoluut niet jaloers want daarvoor gun ik het jou veels te veel.
maximexfleur
Geplaatst: 17-11-13 22:33
Wat gaaf zeg!!
Autumnn
Geplaatst: 17-11-13 22:39
Patsab schreef:
Astaloca schreef:
Ja, leuk.. echt leuk.
...
Ik ben jaloers.
+1
Lizzyy schreef:
Waaaauuw! Wat onwijs mooi! Jeetje mina bieden jullie ook logeerplekken aan in de zomer?
Ik zat de hele tijd te wachten tot de aap uit de mouw zou komen, grapje oid. Maar het is gewoon echt waar. Wat een prachtige plek, het lijkt mij heerlijk om zo mooi te wonen! Heel veel geluk!
puttertje
Geplaatst: 17-11-13 22:53
Wat een heeeeeerrrrrllllliiiiijjjjjk plekje hebben jullie zeg met recht een droomhuis.... geniet er maar goed van
Astrid dat jullie een heel mooi huis en mooie plek hebben wist ik al maar ik had niet door dat het zo prachtig is!!! Wat een sfeervol huis hebben jullie, echt geweldig!!! En die plek!!! Heel veel geluk gewenst, het is jullie gegund!
FD_horses
Geplaatst: 17-11-13 23:11
GAAF!
roxiie
Geplaatst: 17-11-13 23:12
Prachtig! Wat een fantastische plek!!
Lonan
Geplaatst: 17-11-13 23:35
Bij toeval zag ik het topic, ik dacht even kijken, hey As . Zag het meteen aan de paarden. Ik had uiteraard op de app ook al fotos gezien maar dat het zoooooooo mooooooooi was had ik nog niet gezien. Jeetje wat een kasteeltje hebben jullie, geweldige plek en 50HA. Daar kun je op verdwalen .
Ik gun het jullie van harte ! En ik hoop dat jullie daar lekker samen oud mogen worden met de dieren om je heen. Heerlijk om te zien, het tovert een grote glimlach op mijn mond !