Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
LadyDaily schreef:Nou ten eerst was ik het zelf niet.... Maar ja diegene dacht het echt. En omdat ik het niet vertrouwde heb ik vanavond de politie gebeld om er het fijne van te weten.
De politie vertelde mij dat ik mijn bankrekening nu tijdelijk moest blokkeren.
Maar dacht je nou echt dat ik op zo'n reactie van jou zat te wachten?
LadyDaily schreef:Iemand hier verteld namelijk dat ze op mijn bankgegevens kunnen komen! En daarom heb ik de politie maar gebeld om er informatie over te krijgen.. Want internet is dus niet vertrouwd. Ook de politie vertelde mij dat ik mijn bankrekening moet blokkeren.
En waarom is het zo vreemd dat ik de politie bel?? Er staat toch ook politie bericht!!
Maar waarom allemaal zo aanvallen? Niks te doen fsw en daarom mensen maar afkraken hoe stoms ze wel niet zijn?
Ben trouwens erg blij met de eerste reacties van dit topic!
LadyDaily schreef:Iemand hier verteld namelijk dat ze op mijn bankgegevens kunnen komen! En daarom heb ik de politie maar gebeld om er informatie over te krijgen.. Want internet is dus niet vertrouwd. Ook de politie vertelde mij dat ik mijn bankrekening moet blokkeren.
En waarom is het zo vreemd dat ik de politie bel?? Er staat toch ook politie bericht!!
Maar waarom allemaal zo aanvallen? Niks te doen fsw en daarom mensen maar afkraken hoe stoms ze wel niet zijn?
Ben trouwens erg blij met de eerste reacties van dit topic!
kally schreef:Computer opstarten en dan F 7 of F 8 dan krijg je een menu e n kies dan voor Veilige Modus
Eenmaal op je Bureau blad....Systeem herstel en dan een paar dagen terug zeten voor je Pc geinfecteerd is geworden.
Als dat gelukt is MalwareBytes downloaden via google, hiermee kun je bv Trojan virus ed opsporen en verwijderen.
Suc 6