_MG schreef:Als je een abbo hebt bij tmobile kun je via de site een specificatie opvragen. Je moet je dan aanmelden bij my tmobile en kunt via het menu naar je rekeningen gaan. Je ziet dan precies hoeveel je gebeld hebt, wanneer en met je gesmst hebt en hoeveel internet je gebruikt hebt.
250 belminuten/smsjes/MB is trouwens echt heel weinig! Als je 'even' op facebook bent, kost je dat al gauw 5 mb, bel je dezelfde dag nog even 5 minuten of stuur je 5 sms, ben je al 10 of 15 mb kwijt. Als je in dat halfuur echt de hele tijd op fb was, kan het je dus best wat internet gekost hebben. 1 mb internet buiten je abbo kost trouwens volgens mij 30 cent? als je zo'n hoge rekening hebt, zul je toch echt heel wat mbs gebruikt hebben. Ook als je whatapp gebruikt, kost je dat mb's, maar veel minder dan invergelijking met fb, tenzij je foto's gestuurd krijgt/stuurt, misschien is het daar ook mis gegaan?
ik had toen ik voor dat half uur op wifi zat had ik mijn fcebook nog verwijdert. ik gebruikte toen aleen wats app. ik apte toen met 1 persoon max 20 berichtjes en geen fotos.
bedankt alemaal voor het medenken