help hele hoge telefoon rekening

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

jumerenik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-13 12:23

jumerenik schreef:
Heukeltje schreef:
Vind ik trouwens heel slordig van je provider dat het internet na je bundel gewoon door kan blijven lopen. Als ik door mijn MB's heen ben kan ik gewoon niet meer internetten zonder wifi. Ik krijg dan een sms dat ik door mijn mb's heen ben en vanaf nu niet meer kan internetten, tenzij ik een nieuwe bindel aanschaf.

had ik dat maar.. maar ze moeten ergens winst op maken. :(

Je krijgt van T-mobile een sms dat je bundel leeg is en volle pond moet gaan betalen[/quote]

nog nooit gehad... :(

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 12:24

Als je een abbo hebt bij tmobile kun je via de site een specificatie opvragen. Je moet je dan aanmelden bij my tmobile en kunt via het menu naar je rekeningen gaan. Je ziet dan precies hoeveel je gebeld hebt, wanneer en met je gesmst hebt en hoeveel internet je gebruikt hebt.

250 belminuten/smsjes/MB is trouwens echt heel weinig! Als je 'even' op facebook bent, kost je dat al gauw 5 mb, bel je dezelfde dag nog even 5 minuten of stuur je 5 sms, ben je al 10 of 15 mb kwijt. Als je in dat halfuur echt de hele tijd op fb was, kan het je dus best wat internet gekost hebben. 1 mb internet buiten je abbo kost trouwens volgens mij 30 cent? als je zo'n hoge rekening hebt, zul je toch echt heel wat mbs gebruikt hebben. Ook als je whatapp gebruikt, kost je dat mb's, maar veel minder dan invergelijking met fb, tenzij je foto's gestuurd krijgt/stuurt, misschien is het daar ook mis gegaan?

jumerenik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-13 12:25

lucifertje schreef:
Heb je je data roaming uitstaan?

En wat MilouNigel zegt, je hebt weinig mb's en als van je totale 250 alles afgaat, dus je bellen, sms en mb's dan blijft er heel weinig over.

data roaming staat uit toch bedankt voor de tip :)

tita

Re: help hele hoge telefoon rekening

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 12:26

mijn data roaming staat aan nu moet ik eerlijk zeggen dat ik vorige maand in een nacht door mijn bundel heen was, ik heb godsjammes alleen geslapen :')

die data roaming wat voor gevolgen heeft het als je hem uit zet

jumerenik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-13 12:29

_MG schreef:
Als je een abbo hebt bij tmobile kun je via de site een specificatie opvragen. Je moet je dan aanmelden bij my tmobile en kunt via het menu naar je rekeningen gaan. Je ziet dan precies hoeveel je gebeld hebt, wanneer en met je gesmst hebt en hoeveel internet je gebruikt hebt.

250 belminuten/smsjes/MB is trouwens echt heel weinig! Als je 'even' op facebook bent, kost je dat al gauw 5 mb, bel je dezelfde dag nog even 5 minuten of stuur je 5 sms, ben je al 10 of 15 mb kwijt. Als je in dat halfuur echt de hele tijd op fb was, kan het je dus best wat internet gekost hebben. 1 mb internet buiten je abbo kost trouwens volgens mij 30 cent? als je zo'n hoge rekening hebt, zul je toch echt heel wat mbs gebruikt hebben. Ook als je whatapp gebruikt, kost je dat mb's, maar veel minder dan invergelijking met fb, tenzij je foto's gestuurd krijgt/stuurt, misschien is het daar ook mis gegaan?

ik had toen ik voor dat half uur op wifi zat had ik mijn fcebook nog verwijdert. ik gebruikte toen aleen wats app. ik apte toen met 1 persoon max 20 berichtjes en geen fotos.

bedankt alemaal voor het medenken :)

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 12:30

Doe je ook e-mailen via je telefoon? Ik heb laatste namelijk de blunder gemaakt om een hele hoop foto's te verzenden en niet te kijken of de mail al weg was toen ik de deur uit ging... Helaas was dat dus niet het geval en heb ik daardoor ook een behoorlijke rekening gekregen.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 12:40

Tja wat wil je ..250 sms/minuut/mb is echt heeeeel weinig. Heb zelf 300min/sms en daar kom ik mee rond en ernaast 5000 mb gevolgd door onbeperkt
Nu zt ik wel heel eel op internet maar goed!

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 12:42

tita schreef:
mijn data roaming staat aan nu moet ik eerlijk zeggen dat ik vorige maand in een nacht door mijn bundel heen was, ik heb godsjammes alleen geslapen :')

die data roaming wat voor gevolgen heeft het als je hem uit zet

Dataroaming is voor buitenland.
Als dat uit staat heb ik in buitenland sowieso geen internet, binnen nederland maakt het geen verschil.

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 12:42

Sychronisatie aanstaan toevallig van fotos? Dat was bij mij de bommer..
Je kunt vaak ook in termijnen betalen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 12:45

Toen ik een blackberry had moest ik daar nog een apart abonnement voor afsluiten wat los stond van de mb's in mijn bundel. Ligt het daar niet aan?

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 13:08

Weet je zeker dat je internet hebt in je databundel?! Ik krijg namelijk het idee dat je nu een abbonement hebt met 250 belminuten en/of sms zonder internet.

jumerenik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-13 13:11

MoonChloe schreef:
Weet je zeker dat je internet hebt in je databundel?! Ik krijg namelijk het idee dat je nu een abbonement hebt met 250 belminuten en/of sms zonder internet.

ik weet zeker dat ik er inernet bij heb :)

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 13:12

Liek_ schreef:
Toen ik een blackberry had moest ik daar nog een apart abonnement voor afsluiten wat los stond van de mb's in mijn bundel. Ligt het daar niet aan?

Ze gebruikt een samsung Y....

jumerenik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-13 13:13

Liek_ schreef:

als je goed leest. (ik snap dat het een warrig verhaal is :D ) dan lees je dat ik er een samsung y bij heb gekregen. en daarvoor een bb had :D

jumerenik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-13 13:14

Astaloca schreef:
Sychronisatie aanstaan toevallig van fotos? Dat was bij mij de bommer..
Je kunt vaak ook in termijnen betalen :)

de syngronysatie staat niet aan :)

jumerenik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-13 13:15

_MG schreef:
Doe je ook e-mailen via je telefoon? Ik heb laatste namelijk de blunder gemaakt om een hele hoop foto's te verzenden en niet te kijken of de mail al weg was toen ik de deur uit ging... Helaas was dat dus niet het geval en heb ik daardoor ook een behoorlijke rekening gekregen.

ik heb geen e-mail op mijn telefoon :)

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 13:18

Heb je je factuur al bekeken? Die staan tegenwoordig altijd standaard digitaal online. Even een account aanmaken en dan zie je zo wat er mis gaat. Kan je waarschijnlijk meteen ook zien hoeveel er nog van je abonnement over is.

Als je over je bundel heen gaat met internet ga je ook voor bellen en sms-en het volle pond betalen!

Als je trouwens een account hebt dan kan je meteen zien wat de huidige stand van zaken is met je abonnement en kan je op tijd stoppen met bellen, sms-en en internetten.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 13:19

Worden je apps automatisch bijgewerkt? Dat kan ook veel dataverkeer in beslag nemen.

Ik denk dat de tips om eens langs de winkel te gaan en je rekening eens beter te bekijken het beste zijn.

Wat zeggen je ouders hiervan?

RelarDevi

Weet je welke abonnement je hebt?

fleurtjeuh

Volgens mij snap ik wat er mis gaat.
Je hebt 250 BELMINUTEN en SMSjes.
Volgens mij heb je geen MB's in je abbo, en betaal je dus extra veel voor als je dus op internet gaat zonder je wifi.
Je kan zoveel belminuten hebben voor 7 euro in de maand, als je op internet gaat, en dat zit niet in je bundel betaal je daar gewoon mega veel voor.
Mijn tips?
Niet meer op internet gaan behalve wifi
of,
Een ander abbonnement aanschaffen die wel mb's heeft zodat je soms ook kan internetten zonder dat je wifi hebt.

Almighty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 13:20

Enige manier om te weten waar de kosten vandaan komen is T-mobile benaderen en vragen of ze mee kijken en denken waar de kosten vandaan komen. Dat kunnen ze goed zien hoor.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 13:21

fleurtjeuh schreef:
Volgens mij heb je geen MB's in je abbo, en betaal je dus extra veel voor als je dus op internet gaat zonder je wifi.
Je kan zoveel belminuten hebben voor 7 euro in de maand, als je op internet gaat, en dat zit niet in je bundel betaal je daar gewoon mega veel voor.
Mijn tips?
of,
Een ander abbonnement aanschaffen die wel mb's heeft zodat je soms ook kan internetten zonder dat je wifi hebt.

Dat zeg ik ook, alleen beweert de TS'er dat ze wel internet in haar abonnement heeft.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 13:23

MoonChloe schreef:
fleurtjeuh schreef:
Mijn tips?
of,

Dat zeg ik ook, alleen beweert de TS'er dat ze wel internet in haar abonnement heeft.

Voor 7 euro ook internet in je abbo?
Dat is wel erg goedkoop denk ik...
Ook al zit er geen internet in je abbo TS, dan kun je er nog wel op. Maar je betaald wel extra veel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 13:26

fleurtjeuh schreef:
MoonChloe schreef:

Voor 7 euro ook internet in je abbo?
Dat is wel erg goedkoop denk ik...
Ook al zit er geen internet in je abbo TS, dan kun je er nog wel op. Maar je betaald wel extra veel.

Dat dacht ik dus ook.. Ik wil ook wel zo'n abbo met een telefoon nog erbij.. :=

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 13:27

Heb je roaming en 'pakketgegevens gebruiken' allebei uitstaan? ;)