Ukkiee schreef:Ik denk dat je het beste kan zoeken naar een model dat voornamelijk bedoeld is om mee te bellen, maar waar internet wel een optie op is. Je kunt dan altijd later nog internet voor hem erbij kopen op zijn prepay (dat kan bijv. bij Hi voor €7.50 per maand). Aangezien jullie zelf Samsung fijn vinden; goedkope modellen van de Samsung zijn bijvoorbeeld de Galaxy Y (€85) en de Galaxy Young (€90). Een andere optie is bijvoorbeeld de Sony Xperia E (€100). Ik zou in ieder geval niet voor een LG gaan en ook niet voor een B-merk. Gaat sneller kapot, en dat is gewoon zonde. Bij Hi heb je ook prepay voor kinderen, waarbij sms-diensten en 0909-nummers standaard zijn geblokkeerd.nienke555 schreef:Ik zou wel met internet doen. Je kunt iets uit en aan zetten (bij samsung en sony sowieso) dat je wel of niet internet gebruikt. Als je het knopje aanzet, kun je altijd op internet en kost het je dus ook geld, maar als je het knopje uitzet, kun je alleen op internet als er in de buurt wifi/hotspot is. Whatsapp is wel heel handig. Het eerste jaar kost het geen geld, en daarna 1 euro per jaar. Een smsje kost per sms geld, dus whatsapp is goedkoper.
Realiseer je je wel dat whatsapp op een internetverbinding draait? En een abonnement met internet kost redelijk wat, zeker als het internet verder weinig wordt gebruikt. Dus dan is smsen uiteindelijk goedkoper.
Ze wou prepaid. En wat ik zonet zei:
Je kunt iets uit en aan zetten (bij samsung en sony sowieso) dat je wel of niet internet gebruikt. Als je het knopje aanzet, kun je altijd op internet en kost het je dus ook geld, maar als je het knopje uitzet, kun je alleen op internet als er in de buurt wifi/hotspot is.
Dus dan kost internet helemaal niets.